avatar Z uwagi na brak czasu blog przyjmuje formę dzienniczka treningowego który prowadzi barblasz z miasteczka Szczecin - Warzymice, Świeradów . Mam przejechane 33605.85 kilometrów w tym 8421.96 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.92 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Szosa

Na granicy trzech krajów

Sobota, 12 października 2013 · dodano: 12.10.2013 | Komentarze 4

Roztreniwanie - LUBIĘ TO !!!Jest takie miejsce za Bogatynią gdzie w jednym miejscu spotykają się , właściwie graniczą ze sobą trzy kraje Polska, Niemcy i Czesi . Mieliśmy plan ze po tzw sezonie machniemy taką wycieczkę i dzisiaj zrealizowaliśmy nasz plan. Ja na szosie Daniel na MTB, co prawda na oponach 1,5 ale mimo wszystko różnica wielka . Z racji tego że to koniec sezonu i zbliżamy się do super kompensacji :) cel był jeden FUN no może jeszcze wystrzeganie się tętna powyżej 150 :) i tego się trzymaliśmy . Traska bardzo przyjemna ale oznaczenie totalna porażka . Pytaliśmy błądziliśmy aż w końcu udało nam się odnaleźć cel podróży :

Mieliśmy w planie wrócić fajnymi podjazdami przez Izerkę ale przez słabe oznaczenia nadłożyliśmy km i musieliśmy ciąć trasę aby zdążyć przed nocą i deszczem, który teraz leje jak z cebra . Dwa razy musieliśmy uciekać z autostrady bocznymi drogami , z wrażeń trafił się jeszcze snake oczywiście mi ale moja pompiczka dała radę . Fajna wycieczka, tętno jak przy wynoszeniu śmieci :) ,chyba najniższe w sezonie , teraz już tylko pifko i dalsze rege ....
Kategoria szosa

zorro
| 18:14 niedziela, 13 października 2013 | linkuj W pewnym sensie zrealizowałeś mój pomysł na wycieczkę. Też chciałem się tam udać, ale już chyba nie będę miał kiedy.
birdas
| 05:56 niedziela, 13 października 2013 | linkuj Tak widzę. ;) Ale nie masz też żadnych wypieków na twarzy :)
barblasz
| 20:20 sobota, 12 października 2013 | linkuj wyglądam tak bo fota na bezdechu (wciągałem brzuch) ;)
birdas
| 20:01 sobota, 12 października 2013 | linkuj Jak patrzę na Twoje zdjęcie po ok. 50 km i swoje po 17 km to w spokojne tempo wierzę bez dwóch zdań :)
Szkoda, że nie pojechałeś ze mną czasówki ... wyglądałbyś tak samo ;)