Maj, 2013

• CAD AVG 15.0°C

krótko siłowo

Środa, 29 maja 2013 · dodano: 29.05.2013 | Komentarze 3

Mało czasu, machnąłem więc podjazd na stóg izerski - siłowo , nogi zapiekły, cel osiągnięty :-) ciężko to szło, nogi zmęczone w planach jakaś mała regeneracja. Szanse na sobotni start w memoriale = 30% okaże się w piątek, za to pojawiło się światełko w tunelu jeżeli chodzi o Głuszycę...

• CAD AVG 7.0°C

9 zasada Velominati...

Wtorek, 28 maja 2013 · dodano: 28.05.2013 | Komentarze 4

Jeśli jeździsz w złych warunkach atmosferycznych, to znaczy, że jesteś dobry skurwiel. Kropka.

Myślałem że wstrzelę się w okno pogodowe ale dupa. Sprawdziłem na lokalnej wyroczni i wyglądało już dobrze. Ruszyłem więc po 19, przestało padać na całe 30-40 min:-)później deszcz o zimnie nie piszę. Machnąłem ciekawy 8 kilometrowy podjazd tzw drogą dolnokwisową, nieźle dostałem tam kość bo leśnicy zwożą tam drzewo więc było"fajnie" mięko i błotniście:-) takie prawdziwe MTB - innych wrażeń brak .

• CAD AVG 6.0°C

rozjazd

Niedziela, 26 maja 2013 · dodano: 26.05.2013 | Komentarze 0

Rozjazdowo, a wyszło tyle przewyższenia co wczoraj na BM :-) Starałem się pokręcić w tempie patrolowym po okolicy ale podjazdów nie dało się uniknąć, wszystkie jednak na miętko :-)...

• CAD AVG 12.0°C

BM Wieluń

Sobota, 25 maja 2013 · dodano: 25.05.2013 | Komentarze 12

Wstałem 4:20 szybki prysznic, pakowanie u sąsiada, o 5 startujemy, po drodze zabieramy jeszcze część ekipy ze szklarskiej i dzida na Wieluń. Tam formalności, rozgrzewka, pogaduchy i ustawianie w sektorach . Jam tym razem z trzeciego . Profil trasy przewidywał że będzie ogień i jak dla mnie był. szybki start i ogień od samego początku, wyprzedzam i znajduje sobie miejsce w jednym z pociągów, pierwsze 15 km strzela w nie cale 30 minut - myslę sobie tempo jak na szosie, pikawa zapiernicza jak szalona ale naładowany adrenaliną twardo lecę, przychodzi 16 km i za szybko wchodzę zakręt i zaliczam glebę, spada mi łańcuch ale szybko się zbieram i wskakuje do nastrpnego pociągu , no to lecimy pikawa cały czas 180-185 - grubo . Po starcie z 3 sektora leciałem napalony jak arab na kurs pilotarzu niesiony chyba adrenaliną :-), adrenaliny tej starczyło na 20km . na 20 przychodzi kryzys i zaczyna się walka , moje pociągi odjeżdzaja przechodzą mnie pojedyńczy zawodnicy a ja nie mogę złapać koła - aplikuje żela i walczę z samym sobą , dochodzi mnie dziewcze i myślę sobie żeby baba chłopa biła??? nie!!! siadam jej na koło na piaszczystych czy leśnych hopach mi odjeżdza ale płaskim i zjazdach ją dochodzę , zjadam następnego żela i zaczynam odzywać . Na 40 km czuję się już dobrze zaczynam gonić - wyścig zaczyna się dla mnie od nowa ( w końcu myślę sobie , qrwa w końcu!!!) Na szutrowej drodze potkręcam tempo i gubię owe dziewcze (2 w open mega) i towarzysza który do nas dojechał . Jedzie mi się wybornie , ale wiem że muszę gonić bo ostanie 7 km jest z mordowindem i po co się samemu mordować. dochodzę dwóch gości z mojej kategorii i sektoru i lecimy w trójeczkę . Wjeżdżamy na odsłonięte pola i ustawiam ich w zależności od wiatru, tak jak Daniel ustawia mnie w szczecinie - jego wskazówki bezcenne . dojezdżamy do cmentarza a z tamtąt wiem z rozgrzewki że są 3 klocki do mety, jeden z kompanów przestaje dawać zmiany - myślę sobie ze czaruje przed metą, ale podkręcamy i kolega zostaje . Zostajemy we dwóch, kolega mocno podkręca na 500 m przed metą , ja cierpliwie siadam mu na kole i wychodzę na 100 m przed metą i dokładam mu 2 sekundy:-) Finisz pierwsza klasa muszę przyznać nie skromnie.
podsumowując :
- przetrwałem 20 km kryzys,
- za szybko ruszyłem i to mnie zgubiło,
- lepiej startować ciut dalej i gonić niz być gonionym:-)
- trzeba jeździć więcej na MTB bo technika kuleje świadczą o tym gleby we wszystkich startach,
-sprzęt już nie przetrwa następnego startu- muszę wyskoczyć z kasy
-jak dla mnie trochę za płasko i za szybko wolę katować się na podjazdach
- cel zrealizowany załapałem się do sety w open

Wyniki:

• CAD AVG 8.0°C

zimno...

Czwartek, 23 maja 2013 · dodano: 23.05.2013 | Komentarze 5

Pogoda delikatnie mówiąc się popsuła i założenia na ten tydzień wypierdoliły sie na plecy . Wczoraj bardzo niechętnie ale musiałem odpuścić - 6 stopni, deszcz = masakra . Deszcz najczęściej mam w dupiu ale w połączeniu z temperaturą odbierał chęć kręcenia korbą. Doginałem wczoraj w pracy do 22 co pozwoliło mi na start dzisiaj rano. Pogoda lepsza ale temperatura na starcie 7 w okolicach kromnowa 12 a na rozdrozu 5, dodatkowo wiatr mnie dobrze wypizgał. Trasa jak to trasa parę hopek i na deser 5 km podjazd na zakręt śmierci przez szklarską średnią - 22,58 , pomiar z błedem bo wyłączyłem stoper 300m dalej porównując śr prędkość jest poprawa o prawie 1 km/h . Ciężko mi się jechało , zauważyłem pewna prawidłowość - zawsze jak wracam ze szczecina to strasznie sapie na podjazdach pierwszego dnia i ten podjazdy idą mi jak krew z nosa, na szczęście pierwszy dzień za mną :-) wieczorem czekam mnie reanimacja MTB jutro delikatny teścik sprzętu i w sobotę Wieluń. Patrząc na to co wyprawia org z sektorami w przyszłym roku chyba odpuszcze sobie płaskie edycje, ograniczę się do e-maila z dobrym wynikiem z ostatniej pięciolatki i za zasługi przydzielą mnie pewnie gdzieś wysoko:-)

• CAD AVG 19.0°C

Bajbongo ...

Poniedziałek, 20 maja 2013 · dodano: 20.05.2013 | Komentarze 0

Po 9h przed kompem, musiałem przewietrzyć łeb i nogę. Z założenia miało być lajtowo i było, choć noga świerzbiła do konkretnego kręcenia a wiatr raczej sprzyjał. o dziwo po wczorajszych harcach nogi rewelacyjnie wyglądały ale na szczęście Bob w uszach trzymał je w ryzach ...

a tu ślad

• CAD AVG 22.0°C

Niedzielnie-)

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 19.05.2013 | Komentarze 10

Ustawka z chłopakami ze szczecina, zebrała się fajna grupa :Grzesiek,Robert, Romek,Adam,Mateusz,Daniel,Michał,Piotr - całkiem spory peleton. Spotkanie na głebokim i dalej dzida na niemcy . Tempo mocne, trasa ułożona po płaskim ale tempo prawie cały czas w 36-40. W pasewalku przerwa na popas. Na powrocie poszedł zaciąg w trzeciej kosmicznej z 5 z przodu w wykonaniu naszych lokalnych cyborgów(Grzesia,Roberta,Romana), próbowaliśmy spawać ale chłopaki są w innej lidze, ale zwolnili i udało się zjechać . Poźniej grupka się podzieliła, 4 poleciała na szczecin a my w 6 hopami do penkun. Tam pauza na napełnianie bidonów u niemieckich gospodarzy przez część ekipy i dalej dzida w kierunku domu . Wyszedł fajny dystans i fajna prędkość przelotowa. Jazda w grupie to jest to, dzięki chłopaki !!! Dane łączne z solowym dojazdem i 20 km od krackova.Na deser Robert z trenerem:

• CAD AVG 22.0°C

imprezowo z żoną...

Sobota, 18 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 0

obijanie jajami o ramę w ramach integracji zawodowej żony, potem alkoholizowanie - mam nadzieję że do jutr wyparuje...

• CAD AVG 25.0°C

standard po NRD

Piątek, 17 maja 2013 · dodano: 17.05.2013 | Komentarze 12

standardowa petla po niemcach. Warto zauważyc:
- jazda rwana, odebrałem 9 telefonów gdyż wyjazd odbył się w godzinach powszechnie uważanych za godziny pracy - nie mozna mieć wszystkiego:)
- do Blankesee mogłem postawić żagiel i nie pedałować tak dmuchało po plerach, za to na powrocie znowu ostry wpierdol,
- przez ten wiatr i walkę z niem tętno kosmiczne,chodź było mocno to rozważam błąd pomiaru z powodu słabych baterii gdyż pojawiają sie ostatnio takie ''smaczki'' jak hr max 250
- najważniejsze : od stycznia ubył mi 13 kg !!!aktualna waga 87 ,do końca roku w planach jeszcze 5-7 kg redukcji:-)