• CAD AVG 8.0°C
  • Sprzęt Szosa

zimno...

Czwartek, 23 maja 2013 · dodano: 23.05.2013 | Komentarze 5

Pogoda delikatnie mówiąc się popsuła i założenia na ten tydzień wypierdoliły sie na plecy . Wczoraj bardzo niechętnie ale musiałem odpuścić - 6 stopni, deszcz = masakra . Deszcz najczęściej mam w dupiu ale w połączeniu z temperaturą odbierał chęć kręcenia korbą. Doginałem wczoraj w pracy do 22 co pozwoliło mi na start dzisiaj rano. Pogoda lepsza ale temperatura na starcie 7 w okolicach kromnowa 12 a na rozdrozu 5, dodatkowo wiatr mnie dobrze wypizgał. Trasa jak to trasa parę hopek i na deser 5 km podjazd na zakręt śmierci przez szklarską średnią - 22,58 , pomiar z błedem bo wyłączyłem stoper 300m dalej porównując śr prędkość jest poprawa o prawie 1 km/h . Ciężko mi się jechało , zauważyłem pewna prawidłowość - zawsze jak wracam ze szczecina to strasznie sapie na podjazdach pierwszego dnia i ten podjazdy idą mi jak krew z nosa, na szczęście pierwszy dzień za mną :-) wieczorem czekam mnie reanimacja MTB jutro delikatny teścik sprzętu i w sobotę Wieluń. Patrząc na to co wyprawia org z sektorami w przyszłym roku chyba odpuszcze sobie płaskie edycje, ograniczę się do e-maila z dobrym wynikiem z ostatniej pięciolatki i za zasługi przydzielą mnie pewnie gdzieś wysoko:-)
Kategoria szosa

birdas
| 20:25 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Ja mogłem dzisiaj od 13:00, ale jakbyś wiedział to pewnie byś lekko przesunął godzinę wyjazdu.
barblasz
| 19:59 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj od 9- 11 spontaniczny wyjazd, jak przeczytałem że robiłeś objazd to żałowałem żeśmy się nie spiknęliśmy ...
birdas
| 19:52 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Powodzenia. Wieluń płaski, byle jaki maraton, ale za to zrobisz dobry wynik sektorowy. :)
O której dzisiaj jeździłeś bo coś mam przeczucie, że mogłeś się za mną zabrać i powalczyć na trasie memoriału. :)
barblasz
| 19:33 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj koszulki w Zdzieszowicach fajne były , może skarpety też będą PRO!!! nie dziękuje - profilaktycznie:-) daj czadu w niedziele !!!
Tomq74
| 19:23 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Powodzenia w Wieluniu , trzymam kciuki ! Grzej do biura zawodów z samego rana bo skarpetki rozdają ;)) ...stylowe