Kwiecień, 2013

• CAD AVG 5.0°C

Blat mój brat:-)

Niedziela, 28 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 0

Rower jakiegoś czasu wysyłał sygnał o serwis, ja to odkładałem i dziś zostałem ukarany . Pogoda jak wczoraj czyli deszcz,zimno i mgła ale mnie to nie rusza:-) Po 3 km jazdy rozwaliła mi się(odpadła dolna) manetka do zmiany przedniej przerzutki, pogubiłem części więc musiałem zbierać. Zebrałem co znalazłem i pojechałem do centrum singltrek po pomoc ale ani gość w serwisie a nie nie miałem jakiejś sprężyny więc lipa. Zaproponował mi że zmniejszy mi przełożenie na mniejsze ale ja stwierdziłem że będzie to dobry pretekst do jazdy siłowej i zostawiłem na dużej tarczy i tak już do końca .Machnąłem więc dwia single(niebieski i czerwony) w koło centrum a na koniec dołożyłem czarny w kierunku domu . Mimo fatalnej pogody na singlach trochę ludzi było, ja po jeździe wyglądałem jak po Gryfie tyle że byłem jeszcze cały mokry. Jak wróciłem do domu przestało padać, Norwegowie pomylili się jedynie o 3h ....

• CAD AVG 8.0°C

Komunikat narciarski ...

Sobota, 27 kwietnia 2013 · dodano: 27.04.2013 | Komentarze 1

Dla wszystkich mając chęć polatania po górach izerskich: tam gdzie jeszcze nie dawno na trasach biegowych był śnieg, dalej jest, a wygląda to tak:
Zdjęcie z wycieczki rowerowej © barblasz123

Pogoda pod psem(mgła,deszcz,zimno) ale ja lubię taką na MTB, uwinąłem się w robocie do 14 i udało się ruszyć . Zrobiłem dzisiaj fajny podjazd na Sępią Górę od strony Kotliny, dawno tam nie jechałem a warto 4km długi 400 metrów przewyzszenia -robi robote:-) Dalej standardowo zjazd na rozdroże i na górę na kopalnie Stanisław, a tam zdziwko na zjeździe w kierunku Orlego śnieg . Masakra 2km dymałem z rowerem w ręku Z GÓRY!!! Wszystkie tzw trasy biegowe są zje#### śniegiem. Gdzie nie ma śniegu jest cholernie mokro - wniosek taki że jeszcze dwa tygodnie trzeba odpuścić góry...

• CAD AVG 19.0°C

Stóg Izerski + single

Czwartek, 25 kwietnia 2013 · dodano: 25.04.2013 | Komentarze 2

Po zaliczeniu 3 krajów i machnięciu 600 km autem, w końcu udało mi się dotrzeć do Świeradowa . Byłem zdeczka połamany ale plan to plan . Dzisiaj padło na podjazdy i pierwszy raz w tym roku zaliczyłem Stóg Izerski, potem poleciałem na single . Las to las, brakowało mi tego . Rower woła o wizytę w serwisie, dzisiaj skończyły się tylne hamulce, a piasty też mówią game over:-)

A tak wygląda przecinka dla drogi:-)
Zdjęcie z wycieczki rowerowej © barblasz123

• CAD AVG 14.0°C

standardowo

Wtorek, 23 kwietnia 2013 · dodano: 23.04.2013 | Komentarze 3

Grzebałem się dzisiaj jak baba co zmusiło mnie do pojechania standardowej pętli, pierwotne założenie przewidywało jakieś osiem paczek ale trzeba było modyfikować. Wiatr dzisiaj mocno dawał się we znaki co nie pozwoliło się za mocno rozwinąć :-) Na trasie minąłem dwóch gości na szosie, oczywiście nie odmachali (przypuszczalnie głębokie:-)) , w raminie pierwszy raz od dwóch lat zatrzymał mnie pociąg co umożliwiło mi zrobienie foty pola kolektorów słonecznych powstałych w tym roku :

• CAD AVG 10.0°C
  • Sprzęt Szosa

Niedzielnie ze szczecińskimi koksami:-)

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 21.04.2013 | Komentarze 5

Niedzielna jazda ze szczecińskimi koksami w składzie: Robert,Grzesiek,Daniel,Marcin i ja. Spotkaliśmy się o 10 na rondzie Hakena i ruszyliśmy na zaplanowaną setę z okładem na niemcy . Skład zapowiadał że nie będzie pociągania nogami tylko gaz i tak też było, tym bardziej że Grześ pojawił się na nowym, pięknym przecinaku który dodawał mu przynajmniej 2-3 km/h :-). Do Kołbaskowa w miarę spokojnie potem zaczęło się prawdziwe kolarstwo : ucieczki(Grzesiek I Robert), grupeetto (Ja, Marcin, Daniel), pogonie, spawanie itd:-)Czasami trafiały się zaciągi z 5 z przodu co dawało możliwość przepalenia nóżki.Ogólnie tempo mocne - pierwszy raz w życiu przejechałem setkę poniżej 3h, a wiejący wiatr nam tego nie ułatwiał, był też czas na śmiechy i pogaduchy . Jetem bardzo zadowolony z wypadu ekipa super, atmosfera i tępo też. Dzięki chłopaki !!!

• CAD AVG 12.0°C

Pętla szczecińska..

Piątek, 19 kwietnia 2013 · dodano: 19.04.2013 | Komentarze 4

Moja standardowa pętla, oj nóżka dzisiaj podawała jak szalona, wiatr wiejący wqrwiający ale sprawiedliwy . Nie chciało mi się ruszać, ale jak już wsiadłem to gdyby nie ciemnia to mógłbym tak kręcić i kręcić . Chyba wykręciłem rekord mojej pętli:-) aż garniak zwariował bo pokazał hr max 248...

jeszcze fota z gryfa:

• CAD AVG 19.0°C
  • Sprzęt Szosa

co się upiecze to nie uciecze - czyli pierwszy tysiak w pionie w tym roku

Środa, 17 kwietnia 2013 · dodano: 17.04.2013 | Komentarze 2

To co wczoraj sie nie udało zrealizowałem dzisiaj . Udało się wcześniej ruszyć i zrealizować zaplanowaną wcześniej trasę. Było kilka sympatycznych podjazdów w tym jeden od Frydlantu w kierunku Liberca gdzie przez 5 km wjeżdża się serpentynami, można się poczuć jak na wielkim wyścigu:-) Trsaka poszła sprawnie na końcówce jedynie się trochę męczyłem. Na szosie nie mam opcji aby powrót do domu nie kończył się podjazdem - a bardzo tego nie lubię...Jestem trochę zmęczony ale nie ujechany, no i w końcu pękł klocek w pionie, teraz pora na dwa:-)

• CAD AVG 15.0°C

Przetykanie płuc

Wtorek, 16 kwietnia 2013 · dodano: 16.04.2013 | Komentarze 5

Trafił się dzisiaj dzień, gdzie wszystko poszło nie tak . Wstałem o 5 ale i tak za długo sie zbierałem i przyjechałem do Świeradowa z poślizgiem, później zeszło w robocie i bez obiadu( o samym śniadaniu=głupota) 0 18 ruszyłem. Trasa była ambitna na 70-80 km z dobrym przewyższeniem ale musiałem korygować, po pierwsze za późno ruszyłem po drugie okazało się że na powrocie będę wracał z mordowindem. Ciężko dzisiaj szło zatykałem się na podjazdach , doszedłem do wniosku że chyba nie umiem podjeżdżać na szosie :-) bynajmniej na mtb mi się to nie zdarza . Plus dzisiejszej jazdy jest taki że widziałem że single są juz przejezdne i można śmiało atakować las, błota na pewno nie będzie tyle co na gryfie. Mimo krótkiej pętli wyszło trochę podjazdów...

• CAD AVG 16.0°C

Gryf Maraton

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 11

Pierwszy start w tym roku, z racji tego że odwołali Grabkowy bike maraton we wrocku postanowiłem skorzystać z okazji i przejechać szczecińskiego Gryfa. Sam wyścig poszedł lepiej niż dobrze, wszystko tak jak sobie zaplanowałem .Start mocno, potem swoje, a drugie kółko ile pary zostało. Dobrze jadłem, dobrze piłem i jestem zadowolony: 7(???) w kategorii / 13(46) w open . Może gdyby nie dwie konkretne gleby w tym samym miejscu był by jeszcze lepiej - miałem jakieś małe kryzysy ale ogólnie dałem radę . Trasa fajna,techniczna dużo błota,nie było metra asfaltu jak na co nie których maratonach a zdarzyło się też kilka technicznych podjazdów. Organizacja w porządku, trasa dobrze oznaczona. Było kilku kumpli :Grzesiek,Robert,Marcin, więc i atmosfera była sypmatyczna. Szkoda Roberta bo złapał kapcia a mógł dobrze namieszać ... Impreza godna polecenia, jak czas pozwoli mam zamiar zaliczyć cały cykl ... Złapałem dalszą motywację do pracy. Teraz relaks = browar...