• CAD AVG 15.0°C
  • Sprzęt Szosa

Przetykanie płuc

Wtorek, 16 kwietnia 2013 · dodano: 16.04.2013 | Komentarze 5

Trafił się dzisiaj dzień, gdzie wszystko poszło nie tak . Wstałem o 5 ale i tak za długo sie zbierałem i przyjechałem do Świeradowa z poślizgiem, później zeszło w robocie i bez obiadu( o samym śniadaniu=głupota) 0 18 ruszyłem. Trasa była ambitna na 70-80 km z dobrym przewyższeniem ale musiałem korygować, po pierwsze za późno ruszyłem po drugie okazało się że na powrocie będę wracał z mordowindem. Ciężko dzisiaj szło zatykałem się na podjazdach , doszedłem do wniosku że chyba nie umiem podjeżdżać na szosie :-) bynajmniej na mtb mi się to nie zdarza . Plus dzisiejszej jazdy jest taki że widziałem że single są juz przejezdne i można śmiało atakować las, błota na pewno nie będzie tyle co na gryfie. Mimo krótkiej pętli wyszło trochę podjazdów...
Kategoria szosa

James77
| 17:14 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj Dzięki za linka, no i za ofertę noclegu.
barblasz
| 12:18 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj jest druga impreza trochę wcześniej i widze że są jeszcze miejsca : http://www.roweremnasniezke.pl/
| 08:32 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj nie zdążyłem :(
barblasz
| 06:35 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj myślę :-), tak na prawdę trzeba dzisiaj podjąć decyzję, bo o 20 ruszją zapsiy i jest tylko 350 miejsc, a z tego co pamiętam w zeszłym roku po kilku godzinach nie było już miejsc. Mnie drażni trochę wpisowe 140 zł to nie mało . Grześ jak coś to nocleg u mnie masz.
James77
| 06:23 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj fajne są górki tam u Ciebie...
myślałeś może o uphillu na Śnieżkę? Ja żonkę nieśmiało urabiam :)