• CAD AVG 10.0°C
  • Sprzęt Szosa

Niedzielnie ze szczecińskimi koksami:-)

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 21.04.2013 | Komentarze 5

Niedzielna jazda ze szczecińskimi koksami w składzie: Robert,Grzesiek,Daniel,Marcin i ja. Spotkaliśmy się o 10 na rondzie Hakena i ruszyliśmy na zaplanowaną setę z okładem na niemcy . Skład zapowiadał że nie będzie pociągania nogami tylko gaz i tak też było, tym bardziej że Grześ pojawił się na nowym, pięknym przecinaku który dodawał mu przynajmniej 2-3 km/h :-). Do Kołbaskowa w miarę spokojnie potem zaczęło się prawdziwe kolarstwo : ucieczki(Grzesiek I Robert), grupeetto (Ja, Marcin, Daniel), pogonie, spawanie itd:-)Czasami trafiały się zaciągi z 5 z przodu co dawało możliwość przepalenia nóżki.Ogólnie tempo mocne - pierwszy raz w życiu przejechałem setkę poniżej 3h, a wiejący wiatr nam tego nie ułatwiał, był też czas na śmiechy i pogaduchy . Jetem bardzo zadowolony z wypadu ekipa super, atmosfera i tępo też. Dzięki chłopaki !!!
Kategoria szosa

maccacus
| 17:58 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Graty, widać, że przepracowana solidnie zima procentuje. Dasz czadu w tym sezonie!
Danielo
| 16:17 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Bartek jesteś bysiu! Fajnie się jeździ razem, miła atmosfera, jest cool!
Bodi-removed
| 15:04 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Dzięki za wypad Bartek
James77
| 14:58 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj fanie było, dzięki za wypad.

BTW nasze wskazania dosyć się różnią - przewyższenia - od czapy, kalorie - tak samo.
Prędkość max u mnie - garmin podaje 62 - a nigdzie tak szybko nie jechałem. - cóż to "tylko" GPS :)

Ale fajne Hrmax miałeś, takiego ja już nie osiągnę.