• CAD AVG 5.0°C
  • Sprzęt MTB Full

Blat mój brat:-)

Niedziela, 28 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 0

Rower jakiegoś czasu wysyłał sygnał o serwis, ja to odkładałem i dziś zostałem ukarany . Pogoda jak wczoraj czyli deszcz,zimno i mgła ale mnie to nie rusza:-) Po 3 km jazdy rozwaliła mi się(odpadła dolna) manetka do zmiany przedniej przerzutki, pogubiłem części więc musiałem zbierać. Zebrałem co znalazłem i pojechałem do centrum singltrek po pomoc ale ani gość w serwisie a nie nie miałem jakiejś sprężyny więc lipa. Zaproponował mi że zmniejszy mi przełożenie na mniejsze ale ja stwierdziłem że będzie to dobry pretekst do jazdy siłowej i zostawiłem na dużej tarczy i tak już do końca .Machnąłem więc dwia single(niebieski i czerwony) w koło centrum a na koniec dołożyłem czarny w kierunku domu . Mimo fatalnej pogody na singlach trochę ludzi było, ja po jeździe wyglądałem jak po Gryfie tyle że byłem jeszcze cały mokry. Jak wróciłem do domu przestało padać, Norwegowie pomylili się jedynie o 3h ....