• CAD AVG 22.0°C
  • Sprzęt Szosa

Niedzielnie-)

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 19.05.2013 | Komentarze 10

Ustawka z chłopakami ze szczecina, zebrała się fajna grupa :Grzesiek,Robert, Romek,Adam,Mateusz,Daniel,Michał,Piotr - całkiem spory peleton. Spotkanie na głebokim i dalej dzida na niemcy . Tempo mocne, trasa ułożona po płaskim ale tempo prawie cały czas w 36-40. W pasewalku przerwa na popas. Na powrocie poszedł zaciąg w trzeciej kosmicznej z 5 z przodu w wykonaniu naszych lokalnych cyborgów(Grzesia,Roberta,Romana), próbowaliśmy spawać ale chłopaki są w innej lidze, ale zwolnili i udało się zjechać . Poźniej grupka się podzieliła, 4 poleciała na szczecin a my w 6 hopami do penkun. Tam pauza na napełnianie bidonów u niemieckich gospodarzy przez część ekipy i dalej dzida w kierunku domu . Wyszedł fajny dystans i fajna prędkość przelotowa. Jazda w grupie to jest to, dzięki chłopaki !!! Dane łączne z solowym dojazdem i 20 km od krackova.Na deser Robert z trenerem:

barblasz
| 19:59 poniedziałek, 20 maja 2013 | linkuj dzięki chłopaki ale to wasza "wina" z tym progresem:-). Jesienna ustawka kiedy z przy was umierałem mocno mnie zmotywowała...
Bodi-removed
| 17:55 poniedziałek, 20 maja 2013 | linkuj Teraz wiecie czemu powiedziałem,że Bartek zrobił największy postęp!!!
wober
| 15:42 poniedziałek, 20 maja 2013 | linkuj Dla mnie Bartuś to objawienie sezonu!!! Progres taki że ho, ho , ho :)
Widać co daje jazda w górach to na płaskim idzie jak przecinak!!!
SZACUN!!
saren86
| 09:20 poniedziałek, 20 maja 2013 | linkuj Nie ma co, przekonałem się na własnej skórze jaki zrobiłeś postęp przez zimę! Oby tak dalej ;) dzięki i do zobaczenia!
Danielo
| 21:15 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj Gratulacje Bartku! Częściej do nas zajeżdżaj, bo widzisz warto! :)
maccacus
| 19:40 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj Bartek ale ta akcja ze spawaniem była boska... Ładnie rozkręciłeś, poprawiłem po Tobie, brakło 10 metrów do harcowników i trzeciego do pościgu, który by nas ostatecznie dociągnął. Szkoda, że Daniel był ujechany po długiej zmianie bo byśmy ich złapali wcześniej. Super jazda! :)
A progres masz chłopie nieziemski! Nie poznaję kolegi ;)
Bodi-removed
| 19:16 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj hahaha,bo to zdjęcie było nieplanowane,Tak to bym na bezdechu pozował :-)
| 17:03 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj Dzięki Bartek i do następnego!
Zajebiste foto !!!
Bodi-removed
| 17:02 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj Dzięki Bartek i do następnego!