• CAD AVG 89.0°C
  • Sprzęt Szosa

Równo to jest to !!!

Poniedziałek, 21 kwietnia 2014 · dodano: 21.04.2014 | Komentarze 0

Po wczorajszym obżarstwie ,rano czułem się jak bym miał kaca giganta albo stan przed zawałowy - nigdy więcej ;)!!! Powiem szczerze nic mi się dzisiaj nie chciał ,no ale koło 4 się zebrałem. Nogi ciężkie , bebezon wielki , a w planach mocniejsza jazda . Podjazd pod rozdroże , mało nie umarłem, do zakrętu śmierci złapałem rytm i odżyłem , do zrobienia jeszcze trzy podjazdy Michałowice, Kopaniec, Antoniów ,  wszystkie postanowiłem jechać równo bez najmniejszego szarpania zmian rytmów i wajchowania przeżutkami  . Fajnie mi się to leciało mimo że nogi strasznie czułem ale robiłem swoje pilnując 3 strefy , efekt jazdy to o 14 minut lepszy przejazd na całej trasie od ostatniej  jazdy na tej trasie gdzieś w marcu gdzie się zaginałem ,i najlepsze czasy na 3 wymienionych podjazdach , statystycznie wyjazd udany , progres jest , kolejny raz sprawdza się u mnie zasada że lepiej jechać równo swoje niż zaginać się w trupa  , tego zamierzam się trzymać na ścigach - równo swoje !!!