• Sprzęt Szosa

urlop day 6 - podsumowanie

Piątek, 20 czerwca 2014 · dodano: 23.06.2014 | Komentarze 3

Udało się w tym roku skoczyć na szybki urlop do Chorwacji . Padło na półwysep Istria , konkretnie pojechaliśmy do Puli . Sam urlop nie był jakoś mocno rowerowy , dostałem od żony zielone światło na te parę jazd i nie chciałem nadużywać jej dobroci ;)  więc o jakieś super eksploracji nie było mowy ale mogłem w pełni zrealizować plan jazd . Szczerze mówiąc pojechałem tam z zamiarem aby mój urlop wyglądał tak :

i robiłem wszystko aby tak było :)
Jak już zdecydowałem się wsiąść na rower ,motywacją było głównie  jedzenie, które było pyszne i sobie nie żałowałem więc  bałem się mocno o kg:)   to wtedy było tak :

Po takich atrakcjach wypijałem średnio 2-3 lokalne izotoniki co tylko potęgowało mój apetyt :) . Na szczęście udało sie wrócić tylko z 1kg nadbagażu którego mam zamiar szybko się pozbyć , chyba że to mięsień bo było kilka jazd siłowych :)
Co do samej jazdy to asfalty na które trafiłem były jakością zblizona do naszych , ruch samochodowy dość spory , głównie turyści , widoki rekompensowały   wszystko , Jedno co wqrwiało to wiatr który wiał ciągle i mocno  a najlepsze było to że cały czas zmieniał kierunek, jadąc w jednym kierunku kilka krotnie jechałem z wiatrem w plecy jak i z wiatrem w ryja:) idzie przywyknąć , a i mam wrażenie że na istri jest albo lekko pod górę albo lekko w dół nie ma płaskich odcinków ;) choć trafiłem na sporo krótkich ale ostrych ścianek - lubie to ;)
Urlop udany , plan zrealizowany , ja wypoczęty , miejscówkę polecam .
Pościgał by się coś bo mnie już nosi po takiej długiej przerwie od ścigów :) no nic do soboty trzeba wytrzymać - Myślenice przybywam!!!;)

Kategoria szosa

adhed
| 17:51 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj Super tam jest, zazdroszczę. Chce tam kiedyś pojechać, na pewno z rowerem także :) Wcześnie rano jakieś porządne treningi, a potem relaks na plaży - żyć nie umierać :-)

Teren jest tam urozmaicony tak jak mówisz, w jednym rejonie do którego często jeżdżą kolarze, są faktycznie takie długie podjazdy, gdzie od 0 wjeżdżasz na prawie 1800m npm - St Jure.

W ostatnie ferie zimowe - w lutym 2014 jedna ekipa zrobiła wyjazd w te rejony, koszt był dosyć niski, bo ceny są takie jak w Polsce albo i niższe i zrobili super zgrupowanie przed sezonem, gdzie temperatura tam zawsze jest na plusie z kilkanaście stopni o tej porze roku (no u nas też było akurat w tym roku fajnie). W przyszłym roku chciałbym się z nimi zabrać.
barblasz
| 08:26 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj Bardziej pagórkowato niż płasko - w tym regionie akurat , jest tam parę dobrych podjazdów , nawet takie do 1200 m.np.m miałem w zasięgu 3-4 h jazdy ale tak jak pisałem z założenia nie był to urlop rowerowy ;) .czytałem też o takim gdzie z 0 wjeżdżasz na 2000 (na pewno) albo 3000 m.n.p.m. na odcinku 50-70 km , to musi być nie zła miejscówa .
Co do twardości to był bym ostrożny , po prostu miałem ten strat w planie , dawno się nie ścigałem (brakuje mi tego ) i dobrze jest się przepalić przed imprezą sezonu . Najlepszy trening to start , poza tym im bliżej BA tym ja jestem bardziej czasowo w czarnej dupie z treningami i do końca nie mogę realizować mojego planu :(
zorro
| 19:36 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj No to twardy jesteś jak jeszcze przez BA zrobisz Myślenice. A w tej Chorwacji to raczej jakoś płasko.