• Sprzęt MTB hardtail

Zawody UP&DOWN Single Track Zajęcznik Świeradów

Sobota, 12 lipca 2014 · dodano: 13.07.2014 | Komentarze 3

Pierwsza czasówka w karierze ;) , impreza rozgrywana na moim terenie ,  pierwsza impreza na singlach , no to myk:
Wpisowe - zero
Pakiet - bidon, jakieś reklamowki , kiełba i browar po imprezie
Nagrody - 1:750 pln,2:500 PLN, 3: 250 PLN
 GRUBO!!!
Odbieram numerki pakiet itd i lecę na miejsce startu , od razu widzę auto chłopaków z Bikestacji i już wiem że przyjechali po wypłatę :) ale nic jadę na start , tam kilku znajomych , luźne pogaduchy,  no i poszedł pierwszy zawodnik (start w odstępach co 4 min) sprawdzam godzinę swojego startu i widzę że mam co najmniej 1,5h czekania=marznięcia bo pogoda z dupy , czekam na Adama który pojechał jako pierwszy , w między czasie zwożą gościa który przedobrzył , pół twarzy porysowane, przestawiona grdyka - nie wyglądało to dobrze. No nic po przejeździe Adama zwijam się zmarznięty do domu na ciepłom herbatę i się przebrać .  Wracam na start zostało jeszcze 30 min do startu , jadę się grzać ,  robię parę strzałów , przyjeżdżam na start 4 min , fajnie trafiłem z rozgrzewką , ściągam zbędne ciuchy , i w bloki ;) 5,4,3,2,1 poszedł pierwsze odcinek to zjazd mijam bandy , nawet sprawnie ale bywało lepiej , orient że z tego wszystkiego nie włączyłem garniaka , myk poszedł , zjazd zahaczam kierą o drzewo ale przechodzę , pierwsze ostrzeżenie, mijam mostek na którym leżało parę osób , przejeżdżam spoko , kolejny zjazd pełna pizda , zbliżam się do zakrętu 90 stopni dochamowuje, za szybko wynosi mnie do lasu , dzwon , rower cały, dalej ogień , zaczyna się podjazdy , tętno cały czas 184+,non stop  nad progiem  :) jadę, na tym singlu cały czas jadąc pełnym ogniem nie można złapać rytmu ,  jedne zakręty wychodzą lepeiej drugie gorzej , o płynności nie ma  mowy , w pewnym momencie znowu przeginam z prędkością i wypadam z  zakrętu i uderzam przednim kołem centralnie w drzewo na szczęście wyhamowuje , dalej ogień ,dojeżdżam do ostaniej sekcji podjazd serpentynami do góry , nogi palą , zaczyna się robić ciemno przed oczami , pikawa 190+ , widzę tatę który mnie ostro dopinguje , zapinam poślady - meta :)  -padam - czas 16:42.  zadowolony jestem .
Gdyby nie dzwony może było by +-30 sekund mniej , to co pojechałem daje mi 5 miejsce open na 53 startujących . Impreza zgodnie z przewidywaniami ogolili chłopaki z Bolesławca zgarneli pierwsze dwa miejsca trzecie mój kupel straciłem do niego 36 sekund (szkoda tych gleb ale gdyby babcia miała wąsy ...) a jeszcze przede mnie wskoczył jeden ścigant z lubania moja strata 4s , ale trzeci z bikestacjowej trójcy za mną :)
Super impreza , teraz cierpie po przedłużonym after party ;)