• Sprzęt Szosa

Deszczowa jazda

Niedziela, 31 sierpnia 2014 · dodano: 31.08.2014 | Komentarze 1

Dzisiaj miałem krótkie okienko czasowe na jazdę 10-14 a w planach moja ulubiona 3 godzinna mocniejsza  jazda , nic deszcz nie deszcz jadę , od samego początku leci się super , nogi fajnie kręcą , puls pod kontrola cały czas trzymany na "uwięzi" w 3 ;) , mimo że cały czas albo mży albo siąpi czuje się git , myślę że spokojnie machnę w końcu jakąś porządną setę  w dobrym tempie , mijam gryfów i lecę na Mirsk aby tam dokręcić 30km po mojej standardowej pętli ,niestety tylne koło nie wytrzymuje , pęka szprycha , staje walczę , jakąś ją owijam ale kółko zaczyna tak falować ,że mimo całkowicie rozpiętego hamulca ociera i zabiera mi milion Watt ;) , teraz to już tylko plan aby jakoś dotrzeć do domu , udaje się ale muszę dobrze zaginać te 15 km aby tył się jakoś kręcił , dobić na płaskim do 3 dych to już coś, szkoda bo spaskudziło mi fajne cyferki , do momentu awarii miałem średnią grubo powyżej 34 na zegarze .
No i stało się trzeba kupić kółka do szoszona , Panowie z serwisu  mieli rację że długo to ono nie wytrzyma i tak popękane do zimy nie przetrzyma ...