• Sprzęt MTB hardtail

test day

Środa, 15 kwietnia 2015 · dodano: 15.04.2015 | Komentarze 3

wczoraj ogarnąłem temat sprzętu dziś miałem w planach go potestować w warunkach bojowych , mocny trening na rundach niedzielnego xc w którym będę jechał - trasa nie jest w pełni gotowa więc  pokonywałem rundy mniej więcej 85-90% tego  co będzie w niedziele . tempo miało być na przedmuchanie płuca i nawet było chociaż nie udawało się wejść wysoko , wychodzi jeszcze zmęczenie dwa dni luzu powwinno pomóc a jak nie to trudno :) ważne że fajnie się kręci zatyków brak ;) co do sprzętu to gorzej , po 4 km spadła mi z rantów opona z którą wczoraj najdłużej walczyłem , przedreptałem więc do domu, chciałem dmuchnąć ale bez kopresora nie da rydy  to założyłem drugie koło w specyfikacji tern ,/błoto , nie wiem co jest ale chyba coś nie halo z obręczą więc mam dwa wyjścia 1. nie pierdolić się tylko walnąć dętkę i pojechać na pythonie albo pojechań na oponce przeznaczonej na teren którego  we wrocku nie będzie chyba że zacznie od jutra padać ;) jutro zdecyduje , po zmianie koła trochę powalczyłem z napędem nie do końca się na początku dogadywał z łańcuchem  ale z czasem znaleźli wspólny język :) w między czasie zważył się dwa razy garniak , raz ja zamiast zrsetować runde to go zatrzymałem , raz się po prostu zawiesił - jestem więc dwie rundy w plecy w cyferkach ;) zadowala mnie jazda , momentami boli ale nie zatyka . co do trasy to trochę lipa , moim zdaniem są tylko dwa miejsca do wyprzedzania czy też picia więc w tych miejscach trzeba jechać wszystko trochę singli gdzie nic się nie zrobi o dwa zjazdy gdzie są roboty leścne - będzie wesoło !!!