• Sprzęt MTB Full

Wysoki kamień

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 25.06.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj ostatni dzień pobytu w Świeradowie Z braku czasu ostanie dwa dni bez roweru. Stwierdziłem że trzeba trochę nadrobić więc wybrałem się do jednego z ładniejszych moim zdaniem schronisk w sudetach- www.wysokikamien.com.pl
Trasa bardzo sympatyczna,pogoda idealna, kilka twardych podjazdów potem ostrych zjazdów:-)(wyhaczyłem dzisiaj dobrego maksa 77km/h na MTB). Jechało mi się dobrze po tygodniu w górach podjazdy jechałem dużo twardziej płaskie odcinki prawie jak na szosie:-),z tygodnia na tydzień forma rośnie. Na wysokim kamieniu dłuższa przerwa, gdyż prowadzi je moja była wychowawczyni z ogólniaka która standardowo karmi mnie upieczoną przez siebie pyszną szarlotką, poi źródlaną wodą, a pogaduchą nie ma końca. Szacun dla niej, a przede wszystkim jej męża który SAM(własnoręcznie) postawił to schronisko od podstaw . Jego postawa jest dla mnie przykładem że jak się człowiek zaprze do zrealizuje każde swoje mażenie. Kto wie może start w Giro jeszcze przede mną:-)
Jak zwykle zagadałem się i uciekło trochę czasu, spiołem się jednak i postanowiłem objechać jeszcze Stóg Izerski do okoła. Dalej zjazd pakowanie walizek i powrót do Szczecina. W poniedziałek Szosa!!!Zobaczymy czy te góry zaprocentują:-)