• Sprzęt Szosa

Nowe kierunki- Schwedt

Niedziela, 8 lipca 2012 · dodano: 08.07.2012 | Komentarze 9

Po wczorajszym spier... dniu(wina pogody) dzisiaj ruszyłem w kierunku który wcześniej był mi znany jedynie z oder center. Początek nie należał do sympatycznych gdyż odczuwałem trudy wczorajszego kibicowania( TdF, Radwańska, siatkarze,Proksa), wiatr niby boczny a wqrwiał. Doczłapałem się jakoś do Garz a tam wkroczyłem na malowniczą trasę prowadzącą do Schwedt. Swoją drogą mieszkam tu 7 lat a jechałem nią pierwszy raz - WSTYD!! Jestem zachwycony !!! Widoczki,brak aut, równa droga i wyluzowani ludzie... Do Schwedt dojechałem jakoś od dupy strony po minąłem te miasto z prawej stron, a że wskoczyłem na przyzwoite obroty postanowiłem się nie zatrzymywać i od razu pognałem w kierunku krajnkia. Tam nawrót i do domu . Na hopach w kierunku szczecina dostałem trochę po dupie, im dalej od wody tym cieplej, pojawił się lekki kryzys w widuchowej postawiłem zatankować siebie jak i bidony... Tam nastąpiła szybka reanimacja i pognałem w kierunku szczecina mijając grupę sakwiarzy z niemienc- było ich chyba 20 osób wszyscy w odblaskowych koszulach-jak drogowcy:-)(zawsze zazdroszczę że ludzie potrafią się tak zorganizować, ja mam problem żeby skrzyknąć pięć osób na jakiś rower czy narty. Na koniec małą pauza na tzw.przedmieściach,czułem że się przegrzewam i muszę się porządnie nawodnić i dalej z mordowiatrem poznańską do domu...
Wnioski: te południe to ciekawe rejony:-)

barblasz
| 14:38 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj Ten sam, oni go tak remontowali że raz go otwierali, raz zamykali a teraz całkowicie zamkneli, ja osobiście ostatnio jechałem i była lipa...Na trasie Gryfino - Mescherin są dwa (ta sama droga). Jedne most jest faktycznie po polskiej stronie i jest czynnym, przekroczenie go nic ci nie daje bo aby znaleźć się w ddr musisz przejechać przez ten w remoncie.
rtut
| 21:11 niedziela, 8 lipca 2012 | linkuj To ja też byłem dzisiaj w tamtych rejonach i tez nikogo nie spotkałem. Każdy szlifuje formę w samotności :P
barblasz
| 20:41 niedziela, 8 lipca 2012 | linkuj W gryfinie nie da rady przejechać do do NRD musisz atakować na szczecin i autobanhem albo poznąńską:-)
| 20:30 niedziela, 8 lipca 2012 | linkuj Bulsik pamiętaj że most w mescherin jest zamknięty do końca września- sprawdzałem:-)
wober
| 17:14 niedziela, 8 lipca 2012 | linkuj My się organizujemy tylko jakoś w tym sezonie to nam nie wychodzi ;)
ps. tez dziś byłem w tamtych rejonach :)