• CAD AVG 25.0°C
  • Sprzęt Szosa

Góry Izerskie ,,do okoła" -czyli mała tarcza najlepszym przyjacielem jest;-)

Sobota, 18 sierpnia 2012 · dodano: 18.08.2012 | Komentarze 8

Korzystając z krótkiego pobytu na dolnym śląsku postanowiłem strzelić rundę nie jechaną przeze mnie od stu lat. Zresztą zawsze robiłem ją tylko na MTB. Zaczęło się hardkorowo bo startując z pod domu zawsze ma zdrowo pod górę . Pierwsze 1500 m góra między 5 a 12%. Nie powiem lekko mnie przytkało w końcówce, w pewnym momencie zastanawiałem się nawet czy nie nie braknie mi przełożenia . Nawiasem mówiąc była to moja pierwsza góra zdobyta na szosie. Tak jak w Szczecinie nie używam nigdy małej tarczy tak tu była ona moim głównym ,,towarzyszem''. Trasa bardzo malownicza, kilka fajnych podjazdów (szczególnie pod Jizerkę od Hejnic 10 km serpentyn -można się poczuć jak w alpach:-)). Jechało mi się mega sympatycznie . W harahovie mały kryzys , ale zatankowałem cukier i izotoniki na Polanie Jakuszyckiej i ostatni mocniejszy podjazd pod Zakręy Śmierci poszedł nawet gładko. Wnioski : MtB nic nie przebije:-) ale góry na szosie to jest coś.

Ciekawy wykres:-)

Eryczek
| 15:53 wtorek, 21 sierpnia 2012 | linkuj Ja jeżdżę na modelu ep-630 creative''a. Słuchawki dokanałowe używam je po podłączeniu do telefonu, który chowam do tylnej kieszonki. Wtedy to dopiero się podróżuje.... :-) ale co ja tam wiem hehe.
barblasz
| 13:02 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Jak kupiłem je gdzieś w hipermarkecie za grosz i mam je 2 sezon ale znalazłem ci link
James77
| 12:44 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj ładny wykresik, namachałeś się, ale góry na szosie to jest to czego mi brakuje :)
co do słuchawek to ja używam dokanałowych i są bardzo fajne, bo nie wieje tak w ucho, a przy odpowiedniej głośności słychać przejeżdżające samochody (ale te za mną już nie)
barblasz
| 06:31 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Bulsik ja używam tylko tego rodzaju słuchawek, bólu brak w odróżnieniu od innych modeli, ale to chyba kwestia ucha:-) poza tym ich specyfika pozwala słyszeć co się dzieje w okół ciebie- samochody itp oczywiście jak nie przesadza się z głośnością :-)