• CAD AVG 2.0°C
  • Sprzęt zimowy mtb

MTB po Szczecińsku 1

Sobota, 16 lutego 2013 · dodano: 16.02.2013 | Komentarze 3

Dzisiaj w końcu po ludzku outdoor !!! Chyba nigdy w lutym nie przejechałem tylu km na powietrzu .Pogoda nie specjalna ale jak to mówią nie ma złej pogody jest tylko złe ubranie:-)Po porannym spacerze z psem miałem chwile zawahania,że pada że to,że tamto ale jak spojrzałem na to diabelskie urządzenie (chomika) to wybór był prosty . Pętla przez Głębokie,Tanowo tam namiastka MTB po lesie i przez Dobrą do domu . Minąłem ekipę z głębokiego oczywiście nie odmachali, czyli wszystko po staremu, nic się nie zmieniło:-) jutro ustawka z Robertem(Bodi) strach się bać bo gość ma już potężne kopyto:-)...
Kategoria MTB

Bodi-removed
| 17:01 sobota, 16 lutego 2013 | linkuj ...dzięki za zaproszenie,ale moja przednia zębatka tego nie wytrzyma,to najsłabsze ogniwo.Znalazłem rozwiązanie dla mojego napędu ale najpierw muszę wysupłać 500 zł.Po szosie jestem w stanie to w miarę kontrolować.W MTB są większe przeciążenia napędu.Stąd moja rezygnacja....Jak mocniej cisnę to łańcuch jest szybszy niż cała reszta,przeskakuje ko zębach w korbie.
wober
| 16:31 sobota, 16 lutego 2013 | linkuj Ej to zabieraj roberta do puszczy polatamy :)
saren86
| 15:30 sobota, 16 lutego 2013 | linkuj Są zbyt zajebiści, żeby odmachiwać...