• CAD AVG -3.0°C
  • Sprzęt Szosa

Pierwsza seta tej wiosny/zimy

Niedziela, 24 marca 2013 · dodano: 24.03.2013 | Komentarze 9

W składzie Robert ,Marcin i ja ruszyliśmy na pętle do schwedt. Pierwsza seta w tym sezonie ,ja na szosie "koksy" na mtb, bo jak ich inaczej nazwać jak po pierwszych 6 dychach mieliśmy średnią 31,5!szacun chłopaki takie tempo na mtb na grubyh kapciach, dla mnie póki co nie osiągalne. W Krajniku mały popas nawrót i przez niemcy do domu z wiatrem z boku i w ryja, ale ładnie po zmianach, więc jakoś poszło . Trochę zimno ale na termometrze gorzej to wygląda niż w rzeczywistości . Dzięki chłopaki za fajny wypad. Jutro wyjazd do świeradowa i wygląda na to że trzeba będzie przeprosić się z chomikiem - życie . Miał być aktywny tydzień a wyszły tylko 3 wyjazdy , ale za to wartościowe - WSTRĘTNA ZIMA!!! teraz zasłużone miodowe...

Na końcu trzepak miesiąca:

Kategoria szosa

Tomq74
| 03:41 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj Dzięki za zaproszenie. Może kiedyś się uda mi się pojawić w waszym rejonie i poznać waszą ekipę osobiście. Widać że śmigacie bardziej sportowo niż wycieczkowo i za to szacun wielki. Zgadzam się z Tobą w każdej kwestii. Mój konfig też jest coraz bliższy do roweru szosowego niż mtb i ciągle staram się znaleźć złoty środek. Na brak wiatru tez nie narzekam a i przewyższeń u mnie pod dostatkiem to jestem raczej przyzwyczajony ze łatwo nie ma a prawdziwa rywalizacja to oczywiście sprawa bezdyskusyjna :)
Bodi-removed
| 21:42 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Zapraszam do Szczecina to polatamy Twoim tempem w zajebisty wiatr ponad 30 km/h
Kolesie z maratonów mają tak wyształowane rowery,że od roweru szosowego różni ich tylko kierownica.Kolejna sprawa to tempo wyścigowe nie ma się nic do treningowego.I najważniejsze...mówimy o prawdziwej rywalizacji a nie o kolesiach napchanych stackami kreatynowymi!!!
Tomq74
| 13:28 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Fajnie nazwałeś chłopaków na mtb ;) "koksy" he he . Jakie tam "koksy" ,według mnie to normalne tempo na asfalcie bo sam też tak jeżdżę i nie uważam tego za wyczyn. Mnie osobiście zadziwiają charpagany którzy potrafią utrzymać tempo 40plus przez 20km po dziurawych szutrach i koleinach w górzystym terenie. Spotkałem się z tym fenomenem na kilku maratonach i byłem w szoku jak można zap...ać na mtb. Ja tą grupę nazywam "Terminatory" bo chyba mają dwa źródła zasilania ;)
birdas
| 09:19 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Kurcze ... 100 km to ja przekroczyłem ostatni raz jakieś 15 lat temu.
Bodi-removed
| 19:02 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Co do progresu to Bartek powinieneś być z siebie dumny!!!!Nie żartuję!!
maccacus
| 18:30 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj No ja już z nimi miałem okazję pokręcić i lekko nie było... Ale u Ciebie tez widać progres, ciekawe co to bedzie w sezonie :)
slimak84
| 17:42 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Dzięki za wypad i miło było poznać
Bodi-removed
| 15:38 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Dzięki za towarzycho!!