• Sprzęt MTB hardtail

W końcu prawdziwe MTB ;)

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 3

W końcu trafiło się prawdziwe MTB i to na dodatek  w bonusie z fajną ekipą w postaci Marcina i Ariela . Punktualnie 0 9 wszyscy stawili się w piechowicach , no i co dzida atakować podjazdy . No dziś lekko nie było , zrobiliśmy naprawdę dużo hop z różnych edycji wszelakich maratonów czy to golonkowych czy grabkowych , były też odcinki BA co na pewno zaprocentuje podczas ścigu .  Fajnie po praktycznie 90-95 procent dzisiejszego przwyższenia zrobiliśmy w terenie , asfalty to były tylko dojazdówki , co do zjazdów to ich się najbardziej obawiałem, bo zimie zawsze jestem w czarnej dupie z techniką i potrzebuje chwile aby się rozpędzić  ;) ale o dziwo tragedii nie ma, a było kilka "smakowitych" kąsków zjazdowych. Super wyjazd nam wyszedł świetne towarzystwo, pogoda dopisała  ,  Marcin wytyczył super  traskę  (udało się zdobyć nielegalnie zamek Chojnik - teren KPR ;)) wszystko git , oby częściej trafiały nam się takie wyjazdy , dzięks chłopaki !!!
P.s  samopoczucie ok , czuje że troszkę "po hopaliśmy" ale myślałem że będę mocniej sponiewierany :)- następnym razem musi strzelić dwójka w terenie ;)

focisze :
chłopaki

zamek

ja po ;)

Kategoria MTB

birdas
| 20:38 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj To co Bartek mówił. Dzisiejszy trening sponiewierał nas bardziej niż 2k w przewyższeniu na szosie. Popatrz w jakich warunkach zdarzało nam się podjeżdżać: w błocie, w śniegu ... .
A na szosie byś mknął przed siebie.
zorro
| 19:53 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Tu też dziękuję za wyjątkowy wypad! Ja też myślałem, że będę bardziej sponiewierany, ale też liczyłem, że te podjazdy to więcej niż 1400m około.
birdas
| 15:15 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Bartek niezły cyborg z Ciebie. Na 4-rech podjazdach pokazałeś swoją moc (2 x Grzybowiec, 1 x Podzamcze i 1 x trasa Memoriału). Podłącz się do stravy i odbierz swojego KOM''a. Wkrótce Ci go zabiorę :)