• Sprzęt MTB hardtail

Objazd trasy BM Świeradów

Niedziela, 28 września 2014 · dodano: 28.09.2014 | Komentarze 1

nie udało się zdążyć na 11  na planowany "zbiorowy" objazd trasy , spóźniłem się 30 minut i stwierdziłem że nie będę ich gonił tylko machnę zaplanowaną jazdę w tlenie . Wgrałem sobie profil giga i założyłem jak po mega którą znam pociągnie mnie dobrze to zapuszczę się w "rejony" giga ,  od samego początku okazało się że  ślad jest z dupy( czyli taki Grabkowy standard - siadają pewnie przy piwku nad mapą rysują i wgrywają ,coś co nie ma za wiele wspólnego z rzeczywistością) i objeździe giga mogę zapomnieć , więc spokojnie kręciłem sobie po trasie którą znałem . Tak spokojnie dojechałem sobie do podjazdu pod wysoki kamień , tam zacząłem łapać chłopaków z ogona objazdu i WJEŻDŻAJĄC na samą górę spotkałem całą wesoła gromadkę :) , tam pit stop i wio dalej ,   nikt do końca nie czuł się nawigacyjnie na siłach aby objezdżać rejony grzbietu kamienieckiego więc pojechaliśmy mega , w dwóch miejscach pobłądziliśmy i  znaleźliśmy na asfalcie 2 km od rozdroża , stwierdziliśmy że szkoda wracać bo tam i tak nas nic nie zaskoczy ;) i polecieliśmy asfaltem na rozdroże dalej już trasą do tzw mety .
Trasa jak dla mnie bomba , w końcu świeradów to będzie coś , na pierwszych 25 km łapie się już 1000 w pionie , kilka fajnych technicznych zjazdów , na giga patrząc po mapie i tego co było na 4 etapie BA trochę singli , zapowiada się super maraton , myślę że czołówka mega zamknie go mimo wszystko w granicach 2 h , a giga 3h ...
Wracam sobie do domu , szybka kąpiel i do roboty , tu szybki stram a tam 12 km do mety , załapałem się na końcówkę , wstawiam sobie wodę na kawę paczam a tam KWIATO goli ścig , darłem japę jak głupi , ludzie się trochę dziwnie patrzyli ale co tam KWIATO MISTRZEM ŚWIATA !!!!!BRAWO !!!!