• Sprzęt MTB hardtail

wyrzywka na singlach

Sobota, 27 września 2014 · dodano: 27.09.2014 | Komentarze 3

oj tego mi było trzeba ,
rano odebrałem rower z serwisu, dostał nowe linki, pancerze , łańcuch i inne bzdury ;) , miałem czekać do końca sezonu ale nie chciałem ryzykować przed ostatnim startem , może nie były to rzeczy których sam bym nie ogarnął ale u mnie jest prosty wybór robić czy jeździć bo na tyle pozwala mi czas , dla mnie jest to wybór jasny :)  już wczoraj planowałem że skoczę pohasać na nie jeżdżoną przeze mnie w tym roku część singli . Jeżdżę tam raz do roku sprawdzić czy czesi zrobili coś na tym odcinku  i co roku okazuje się że ten odcinek to porażka , trochę popada to  staje się jedną wielką kałużą , nie wiem może oznaczenie trasy jako niebieska świadczy o tym że będziemy pływać i tak ma  być , na całym odcinku nie ma żadnych odprowadzeń dla wody , upierdoliłem się tam nieziemsko , o sprzęcie nie pisze bo szkoda słów , faktem jest że ja lubie taki warun  ale trasy niebiesko- zielone są dedykowane dla osób zaczynających swoją  przygodę z MTB czy singlami (głównie dzieci )  a są jedną wielką pomyłką !!!
Nic, koniec frustracji  sama jazda jak zwykle dała wiele radochy wróciłem naładowany mega pozytywną energią !!!a wyglądałem tak :

Kategoria MTB

adhed
| 05:27 poniedziałek, 29 września 2014 | linkuj nie lubię jeździć w tę część singli, ale powiem, że gdy pierwszy raz wjechałem na ten niebieski, to od tego zaczęła się moja przygoda z MTB w zeszłym roku :-) jeszcze wtedy na crossie, ale i tak mi się podobało i przez to kupiłem pierwszego górala :D
Tomq74
| 12:39 niedziela, 28 września 2014 | linkuj Jak po maratonie zupełnie ubłocony :) Ja też na ostatni ścig dałem nowy napęd. Przynajmniej byłem spokojny psychicznie i udało się dojechać bez defektów... Ja już sezon wyścigowy zakończyłem teraz trzymam kciuki za waszą paczkę :)
birdas
| 18:35 sobota, 27 września 2014 | linkuj Huh ... a ja dalej bez wymiany linek, pancerzy, i ze wszystkimi "defektami" ... . Też sobie pomyślałem, że docisnę tak do wiosny. :) Nowy rower przerobię na chomika, a na starym jeszcze w pluchawej zimie coś pokręcę.
Moim zdaniem szkoda roweru na takie syfiarskie treningi ... szczególnie po wymianie wielu komponentów na nowe. Trzeba było wybrać single w wariancie suchym :)