• Sprzęt MTB hardtail

BM Miekinia

Sobota, 18 kwietnia 2015 · dodano: 18.04.2015 | Komentarze 4

Pierwszy start w sezonie , po wczorajszym wprowadzeniu byłem spokojny ,mimo dobrej jazdy  pikawa pokazuje że jestem zmęczony , więc fajerwerków nie ma się co spodziewać ale fajnie się jechało:) - plan na 2015 to Chellenge a wszystko inne to przy okazji . No nic plan mam prosty od samego początku ogień i trzymać się głównej grupy może się uda w końcu to plaskacz, za wiele z mtb wspólnego nie ma i nie ma się czego bać :) po dodatkowych 10 minutach w sektorze ruszamy ja od razu petarda jak na załączonym obrazku

pierwsze 13 km 33-39 km/h ogień trzymam się głównej grupy , fajnie ale po 13-15 km  gdzieś na ranncie zostaje na 2 długości roweru i za cholerę nie mogę dospawać , niby tak blisko a tak daleko :) ,trudno nie w tym roku ale w końcu was złapie misie ;) robi się nas grupa 5-8 którzy spłyneli i lecimy , myślę że w tym składzie dotargamy się do mety niestety   na 19 km spada mi łańcuch na ramię korby i muszę stanąć , mój pociąg odjeżdża mijają mnie dwa kolejne ,  a ja jadę samotnie przez 10 km zawieszony na 300 metrów pomiędzy dwiema grupami , dolatuje do singli tam zjeżdżam się z " odpadami" z grupy przede mną i tak jedziemy , za wolno , myślę że tam dużo straciłem ,  szczerze uważam że te single to porażka , prawie bez szans na wyprzedzanie , takie zrobine na siłę żeby niby urozmaicić płaskacza :) , po singlach tasowanko  i znowu jest fajne tępo , fajne bo boli ;)

jedziemy we  4 czterech , już planuje jak na 40 wciągnę 2 żela , ale mijam 40 km i raz że nie ma go specjalnie gdzie wciągnąć , dwa że pojawia się tablica z napisem 5 km do mety , myślę że to jakaś pomyłka miał być 52 ale nie grabek znowu na wydymał na 5 km , więc cisnę ile mogę  waląc takie miny że strach się bać ;)

na 1 km przed metą mijam gościa z okulara , zawsze to + 100 do motywacji , widzę Kasię z aparatem która krzyczy 500 metrów do końca , jadę już  wszystko co mam , ludzie się rozmazują jest hr max meta . Pojechałem dzisiaj to co mogłem , szkoda akcji z łańcuchem , muszę przesunąć ogranicznik bo spadł mi jeszcze raz ale udało się go wrzucić bez stawania , myślę że mogłem celować w 40 open ale spoko na to przyjdzie czas ;)
Trochę cyferek :
Open 53/850
M3 25/336
Waga przed startem 80,5 miało być z siódemką z przodu ale i tak jestem zadowolony :)
Muszkieterowie 2
zadowolony jestem , przygotowanie do etapówy idą w dobrym  kierunku , jak będzie świeżość to będzie dopiero  gaz :)
Jak widziałem co robiły dzisiaj koła 29 to jest po prostu masakra , trzeba będzie coś myśleć na przyszły rok , bo dzisiaj pierwszy raz przekonałem się jak to bydle potrafi niszczyć 26 ;)