• Sprzęt MTB hardtail

Hurom MTB XC DNF

Niedziela, 19 kwietnia 2015 · dodano: 20.04.2015 | Komentarze 3

Km i czas z rozgrzewki , niestety dałem dupy za mocno depnąłem podczas zmiany przełożenia (może za duży przekos )akurat trafiłem na pin łańcuch strzelił , qrwa  co ja ma za niefart na wszystkich domowych ścigach mam defekty , szkoda po była taka obsada że dostał bym porządny łomot  a ścigać się z takimi mocarzami to zawsze frajda ;) z perspektywy kibica wyglądało to imponująco - nie było słabych a ogień szedł piekielny :) wygrał Kurczab przed Alchimowiczem ....
Kategoria MTB

adhed
| 20:34 poniedziałek, 20 kwietnia 2015 | linkuj Przeglądałem wczoraj wyniki i tak myślałem czemu Cie nie ma, a to jednak defekt, szkoda. Ale oglądać też pewnie było fajnie, bo niezła paka przyjechała wczoraj do Świeradowa :-) Jeszcze się naścigasz w tym roku :-D
birdas
| 12:03 poniedziałek, 20 kwietnia 2015 | linkuj Już w tamtym roku zauważyłem, że seria Grabkowa prawie bez defektów, a wszystko inne na odwrót. Coś w tym jest ... . ;)
Tomq74
| 10:30 poniedziałek, 20 kwietnia 2015 | linkuj Ogień piekielny...mocne słowa :))) a i nogę masz za mocną ;)