• Sprzęt Trek 29er

Miękinia Rejs ;)

Sobota, 8 kwietnia 2017 · dodano: 08.04.2017 | Komentarze 2

SIema ALL :D
Po  usilnych  namowach Marcina postanowiłem przeprosić się z BS , może faktycznie kiedyś ktoś z potomnych poczyta te moje wypociny i na jego paszczy zagości uśmiehc lub ja na stare lata będę miał łatwiej wspominać  :) ale ograniczę się tylko do stratów i na pewno nie będę klepał z łapy danych i zdjęć - wszystko jest na stravie :)
A więc po kolei :
- w tym roku skupiam się głównie na zrobieniu porządku z wagą - udało się zrealizować założony plan i bujam się w przedziale 75-77  , jak w ogólniaku 15,no dobra 17 lat temu :)
- zima dobrze przepracowana , mało roweru ale dużo biegania , biegówek , dwa tygodnie w hiszpie , przepał w Barlinku zrobiony ,waty jak pod butem jak krok temu tyle że osiem kilo mniej więc współczynnik watt/kg lepszy więć powinno być git .
Dobra koniec pierdolenia .
Rozgrzwka zrobiona ustawiam  się dość wcześnie w 1 sektorze co pozwala mi na gdzieś 5-6 rząd. Standardowo śmiechy chichy z kuplami , ciągniemy łacha z gości który obok mnie kręci na rolce - niech mu będzie -PROS :) no w sumie ekipa zacna JBG2 , Huzar - sami amatorzy, full błota - będzie niezły wpierdol :)
Ruszamy , jak to na płaskim,maneta odkręcona na full i lecimy , początek to jak zwykle rzeźba ,tym bardziej że grabek wymyślił sektor 0 dla pierwszej 10 open dla facetów i kobitek , jak dla facetów ma to sens to kobity są nakrywane przez naz już na 1 zakręcie , niech puszczą je 10 minut wcześniej i będzie git .
Mimo że stałem blisko to i tak pierwszą dychę się przbijam  , wszędobylski syf i błoto od samego startu nie ułatwia ,  dopiero na 10-11 km dobijam do pierwszej grupy , na budziku doprze powyżej progu ,nie będę ściemniał że dospawanie idzie mi lekko ,ostanie 20-50 metrów aby dojść kosztuje mnie na prawdę sporo  ale jak dojezdzam do peletonu pikawa schodzi do poziomu 170-175.    No to jedziemy ,jak to we miekini taras dzieli się na tą do singli, single i do mety .Napieramy przez pola łąki , ujebane błotem lasy , grupa się naciąga a każdy szuka dla siebie odpowiedniego pociągu aby nie zostać jak tak pizd... sam:)Ja również znajduje taki pociąg i leci mi sie zacni , jadę pierwszy z teamu ale na 20 km przchodzi mie Byczek ze dwa km dalej Sławo , zachęcają mnie aby pogonił z nimi ale nie daje rady złapać koła tych KONIRÓW , jadę swoje w pasującej mi grupie . Dolatujemy do singli , błoto mam już wszędzie , w oczach w uszach w d...łoniach:)  . Wjeżdżamy na te pieprzone sigle , lubię techniczne akcję ale wrocławskie single nigdy mi nie leżały , zaczyna się rzeźba , na dodatek na małej tarczy zaczyna zaciągać mi lańcuch co powoduje że po dwóch akcjach gdzie prawie zerwałem łańcuch wszystkie ściany wbiegam , co wiąże się z tym że chłopaki z mojej grupy mnie najpierw przchodzą jak kaleczę poczym , kiedy ja tracę płynność miląc manetą i wskkując i zeskakując z roweru mi odjeżdzają . W między czasie wyrzuca mnie jeszcze z singla ,czytaj przyziemiam , może będzie foto z tego   przysierocenia :) i wlokę się jak ta kosmiczna fleja do konca singal . Po singlach formuje się nam grupka 6-8 typa ale jak dla mnie jest za wolno , postanawiam trochę się powieśc poczym na 10 km przed metą wqrwiony na to jaki jestem drewniany w błocie i po zimię postanawiam porzegnać towarzycho co mi się udaje , jadę  sobie swoje mająć na budziku 180+ ale żre dobrze , dojeżdżam do przecięcia z trasą mini , mam  dwóch typów z mini na kolizyjnym kursie skupiam się na tym żeby w nich nie wjechać i nie wiem czemu skręcam w lewo zamiast lecieć prosto do mety , na szczęście koleś z obstawy trasy skumał i mnie zawołał , nawrotka i rura w kierunku mety , kosztowało mnie to niestety 1 miejsc , gość ucikł mi na 100 metrów i przykljkękolego z okulara na plecach , wqrwiłem się mocno na zaistniałom sytuację ale na dwa km do mety trzeba jehcac a nie myśleć,jadę full gaz ale typa do przede mną nie dojdę , jestem ugotowany już nieźle , wiem że Szymon wyjdzie mi z koła ale nogi mam już zalane kwachem , na budziku 190 + on wychodzi a ja mogę mu tylko krzyknąć jedź :D takie życie :)
ogólnie spoko , wpadam 32 open na 692 i 18 na 312 w kategorii , nie jest żle , kopyto jest , chłopaki z mojego pociągu  wszycy w pierwszej 20 , na między czasach cały czs byłem 24-25 więc single zmaściłem :)
chyba zmienie napęd na jednoblat , już w zeszłym roku miałem problemy na syfiastych wyścigach z mała tarcza i szybką zmianą rytmu  . Jak mam się przebujać na   tym rowerku jeszcze ten sezon to chyba szarpnę się na sramowskiego eagla , jak ktoś zobaczy jakieś dobre prom niech daje znaka , tak jak rozmawiam z ludkami to 1x12 robi robotę :D
Zadowlony jestem :D !!!
jedno zdjęcie poglądowe jak mi łobuz wyszedł z koła:)