• CAD AVG 14.0°C
  • Sprzęt Szosa

Czarna dupa:-)

Niedziela, 23 września 2012 · dodano: 23.09.2012 | Komentarze 7

Czarna dupa - tu się właśnie znajduje:-) Załapałem się dzisiaj na wyjazd z chłopakami(raczej cyborgami) z BS . Miało być jesienne bajabongo i wg nich było:-) Jak tylko dotarłem na głebokie i ujrzałem tzw skład (Bodi,James77,Saren86,Wober, chyba Olaf i Mateusz jak kogoś pomyliłem to przepraszam) to wiedziałem że lekko nie będzie. No nic pomkneliśmy w kierunku dojczów, do dobrej jak cie moge ale dalej to już tętno nie schodziło poniżej 180 , wiedziałem że przejechać cała zaplanowaną przez Jamesa trase z takim tętnem będzie ciężko . Chłopaki mnie wspierali- podciągali,holowali ,upychali w środek peletonu ale czułem że to JESZCZE nie moja liga. Po przejechaniu wspólnych 5 dych odmówiłem dalszej współpracy niechcąc ich dalej opóźniać. W okolicach Schonefeld odpadłem . W penkun reanimacja cola, baton i takie tam i dalej rowerowe rege do domu( w Warniku jeszcze kapeć). Dzięki chłopaki za wyjazd i wsparcie, fajnie was było poznać w realu. Jeszcze długa droga przede mną aby utrzymać się na waszym kole( nie chce nawet wiedzieć jak to jest ja zapierda...- na razie) W każdym razie lepszej motywacji przed zimą do ciężkiej pracy nie mogłem sobie zafundować..O wietrze nie pisze bo to nie windsurfing:-)

coś na poprawę humoru,mnie to mega pozytywnie nastraja:-)(znalezione u Platona)

Kategoria szosa

Eryczek
| 16:52 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Trenuj tam Bartek co by z poczatkiem roku smignac na Zalew :-)
James77
| 15:17 niedziela, 23 września 2012 | linkuj miło było poznać...
akurat zima przed nami - czas na szlifowanie formy. :)
barblasz
| 14:52 niedziela, 23 września 2012 | linkuj dzieks chłopaki !!!Robert nie obrażam się,co ty!!! takie akcje tylko mnie nakręcają !!!
Bodi-removed
| 14:39 niedziela, 23 września 2012 | linkuj ...Bartek ,mam nadzieję,że się nie obraziłeś.W sumie to jestem pełen podziwu dla Twojej osoby...wiesz czemu.W razie czego to piszę się na pomoc.Pozdro
saren86
| 14:16 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Dzięki kolego!
Świetny klip ;D
wober
| 12:21 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Dzięki, było miło poznać, zima przepracowana i widzimy się na wiosnę :D
ps. wtedy im my uciekniemy :D