• CAD AVG 19.0°C

Poniedziałek, 17 września 2012 · dodano: 17.09.2012 | Komentarze 9

Kategoria szosa

wober
| 14:33 wtorek, 18 września 2012 | linkuj Jak będziesz miał urlop to daj znać wygospodaruję jakiś dzień i zrobimy wspólnie test ;D
James77
| 10:06 wtorek, 18 września 2012 | linkuj Trzeba by wpisać te same paratmerty kolarza w obu licznikach (u mnie jest waga, wiek, waga roweru), założyć opaskę pulsu np. na Ciebie (chyba że jedną można sparować do dwóch liczników, wtedy jedna) i z dwoma licznikami zrobiłbyś jakiś kurs...
tak chyba byłoby najdokładniej.

piszesz się na królika doświadczalnego? ;)

p.s. gdzieś czytałem że forerunner nie bierze pod uwagę pulsu, tylko czas i dystans. Więc liczy to prymitywnie. Twój to uwzględnia...
wober
| 09:20 wtorek, 18 września 2012 | linkuj Ale żeby dobrze skalibrować to musiała by jedna osoba jechać ten sam dystans z ta sama intensywnością i wytrenowaniem. Bo różnica może być uzależniona od wieku i wagi.
James77
| 07:24 wtorek, 18 września 2012 | linkuj wydaje mi się, że to błąd w programie, bo kalorie liczy jak dla biegu, mimo że ustawiony jest rower. Wtedy 50km przy średniej 35 biegaczowi spali z 5kcal ;)

a aktualizacji do niego już nie ma. U Ciebie Romek to jest poprawione. Możemy jakąś setę wspólnie zrobić do kalibracji naszych liczników. Wtedy będzie jakiś szacunkowy poziom odniesienia przez ile dzielić.
wober
| 06:35 wtorek, 18 września 2012 | linkuj Chyba Grześ ma rację, podzielone wyszło by i tak za dużo ale bardziej zbliżony wynik ;]
Ciekawe czym to jest spowodowane, że tak liczy.....
James77
| 06:14 wtorek, 18 września 2012 | linkuj forerunner 305 znany jest ze znacznego zawyżania kalorii. Trzeba dzielić przez pół... będzie bardziej realnie.
barblasz
| 05:56 wtorek, 18 września 2012 | linkuj te kalorie to jakaś lipa, przestałem je uwzględniać w statystykach, wydaje mi się to mało realne abym przepalał taki ilości , w każdym razie na wadze tego nie widać;-)
wober
| 19:59 poniedziałek, 17 września 2012 | linkuj Ale dużo kalorii spaliłeś, wow
Przy tak krótkim dystansie to sporo .......