• CAD AVG 8.0°C
  • Sprzęt MTB Full

Singltreck pod Smrkem

Niedziela, 11 listopada 2012 · dodano: 11.11.2012 | Komentarze 6

Korzystając z okazji udało się w końcu po miesięcznej przerwie pokręcić. Pierwsze 15 min było straszne:-)Gdzieś czytałem że tydzień, dwa przerwy jest ok, ale z każdym następnym tygodniem się cofasz- to fakt !!! do jako takiej formy dużo brakuje ale po CIĘŻKIM początku poszło okej. Dzisiejszy dzień to taki typowy relaksik, latanie po Polsko-Czeskich singlach. Jestem mega zadowolony z nowych gumek CONTINENTAL X-King RS , zajebiście trzymają w takim terenie
.Ciekawe doświadczenie to jazda w liściach po kolana, zwłaszcza po singlach gdy nie wież czy zaliczysz głaza czy korzenia . Co do ciuchów to góra okej, dół porażka, trzeba zainwestować w spodnie, a w ochraniacze na buty to już koniecznie bo nawet narciarskie skarpety nie dały dziś rady:-) na sam koniec dostałem jeszcze deszczem po ryju i lekkie wychłodzenie "zaprocentowało" na końcówce:-) . Wyjazd mega udany, jestem tu do środy może uda się jeszcze wyhaczyć jakiś pozegnalny wyjazd....
jesień w górach i kominiarz...