Lipiec, 2014

Poniedziałek, 7 lipca 2014 · dodano: 07.07.2014 | Komentarze 0

BA etap IV

Niedziela, 6 lipca 2014 · dodano: 07.07.2014 | Komentarze 11

uff ostatni etap ... źle spałem, mimo dobrego samopoczucia , organizm wysłał sygnały o zmęczeniu , było mi gorąco i nie mogłem zasnąć , standard jak jestem przemęczony , myślałem że fajnie  było by to już skończyć i dobić przeciwnika jak jest juz 3:0 dla mnie to nie mam wyjścia tylko strzelić na 4:0 i skończyć to przedstawienie ;)
Wstałem rano , standardowa pasza z rana potem przed startem galarety i żel , atmosfera na starcie najbardziej luźna ze wszystkich dni , wszscy czuli że są blisko , leciały żart , było git . z drugiej strony tak blisko a tak daleko , w czołówce na pewno tego nie ma :)  Nie czułem się tak pewnie jak dzień wcześniej ale nie było źle , ustawiłem się gdzieś w środku , parę zdań z Marcinem i Adamem i lecimy . Początek szutrowa autostrada do góry trochę wyprzedzam , trochę mnie wyprzedzają , ogólnie swoje , potem trochę singli po lesie , fajnie, podkręcam urywam się grupie , zaczynam jechać sam , na 20 km dochodzi mnie Aneta z teamu , ona pilnuje zwycięstwa w K3 i 2 miejsca w open K , jedzieny z 10 km razem  mijamy moim zdaniem(pewnie nie tylko moim) bohatera etapu

, wtedy jeszcze stał z połamaną kierą , na mecie okazało się że nie dość że dojechał na tym patęcie to jeszcze objechał paru gości ;) potem odjeżdżam i jadę prawie do końca już sam trzymam , równe nawet mocne tempo , nogi fajnie pracują mimo tętna z dupy :) jedzie mi się znowu git , patrze na budzik i widzę że już 35km za mna , myślę sobie teraz to qrwa choćbym miał się czołgać to ukończę , łykam kolejne podjazdy, to miał być najłatwiejszy etap i był ,  staje na ostanim bufecie , myślę sobie żal nie stanąć w końcu ostanii bufet :) standard: woda , pomarańczka przchodzi mnie ktoś , ale zaraz go łapię i zostawiam , ostani długi podjazd BA więc idę mocno , potem parę hop,  technicznych zjazdów na których oczywiście wyprzedzam między innym gościa z M4 który noramlnie jeździ giga u  Grabka , fajnie że zrobił miejsce jak prowadził na kamienistym odcinku ( na mecie mi gratulował że poszedłem koncertowo ;))  , jadę po lesie wiem że jestem w Górzyńcu , qrwa gdzie ta meta się zastanawiam , wpadam  w końcu na metę , to juz ??? koniec??? ;) koniec :

etap 54 open / 17 m2
Po 14 godzinach i 23 minutach,  ponad 220km z ponad 7 kilometrowym przewyższeniem ,  znalazłem się na mecie swojej pierwszej w życiu etapówki :!!!! Generalka open 55/135 M2 17/29 .

Zadowolony jestem , zmieściłem się w pierwszej połówce open , w m2 poziom kosmos, niech świadczy o tym 10 miejsce Daniela  w m2 a 16 open :) no comment ..
Nie zadowolony jestem z pierwszego etapu gdzie ewidentnie nie szło , może mogłem pojechać mocniej to by było 50 open , ale pozostałe etapy super , praca wykonana zima i teraz procentowala , miałem wrażenie że ja się rozpędzałem jak inni mieli dosyć :) mógłbym tak jechać i jechać .Sprzęt nie zawiódł, a  moje cobry to poezja nie zamienie tych  opon na inne  . pomału zaczynam myśleć nad challengem (6 dni) w przyszły roku :)
Graty dla kupli którzy ukończyli , bo mimo że pogoda sprzyjała to łatwo nie było !!!
Warto zauważyć że może poza profilami podanymi przed ścigiem przez orga , załoga  Macieja G spisała się , trasa, bufety , zaplecze, pasta party jak dla mnie bomba , na pewno tam wrócę ....
parę fot( jak zdobedę więcej to dorzucę ) :

BA etap III

Sobota, 5 lipca 2014 · dodano: 07.07.2014 | Komentarze 1

III etap zwany królewski , jak wstałem czułem się mega dobrze, nie chciałem zapeszyć ale w drugim dniu odżyłem, poczułem moc i czułem się tak jak w wałbrzychu , podjeżdżanie sprawiało mi w końcu przyjemność a nie ból .  Pakiet regeneracyjny od enervita w który zaopatrzył nas sponsor robił robotę , było wszystko galarety , białka , jakiś syf zaraz po wyścigu który kazał mi pić Daniel - mało po tym  nie żygałem ale piłem ;) - a żeli i batonów no limit :) wielki dzięks Mitsubishi Materials !!! Z racji moich zdrowotnych historii na co dzień nie biorę nawet BCAA , ale tu zrobiłem wyjątek - lekarz dał zielone światło na te 4 dni "koksowania" :)
Ruszyliśmy ,  pierwsze 3 km cały peleton za samochodem , to był najprzyjemniejszy moment etapu , potem pierwszy podjazd i ogień , jadę mocno, wyprzedzam , czuję się tak jak rano , jest moc , to jest trzeci etap nie ma co, trzeba jechać , tętno co prawda pokazuje liche parametry ale na zmeczeniu tak  jest , podjazd, zjazd , idzie słabo  bo w grupie , część ludzi słabo zjeżdża ale jedziemy to najważniejsze, mijam koleżankę z Teamu Ehrle , dziewczyna podjeżdża jak szalona, ma poteżne kopyto   ale na zjazdach traci gigantycznie ,  no nic , kawałek szutru i dzida do lasu singiel do góry , grzecznie w rządku ,  tu koleżanka z ehrle mnie kasuje i odjeżdża , zaczyna się co najlepsze , miałem profil etapu na ramie i każdy ze szczytów numerowałem w głowie , na ten naliczyłem 8 z czego pierwsze 4 to długie kilery , praktycznie na dwa mosty cały czas góra z krótkimi zjazdami , tam bufet stadard tankowanie jedzenie, w końcu etap długi , ( na maratonach normalnie nie staje  na bufetach to jednak etapówka i olanie tematu zarcia czy picia to samobój więc stawałem na 80% bufetów, mój kupel z Teamu, Miras przyznał że zlekceważył  temat podczas II etapu i płacił za to do końca ) zjazd i  "4" do zrobienia do karpacza , tam wjeżdżamy  na teren tegorocznego golonkowego maratonu , wiem gdzie jestem , co mnie czeka odcinek singli , wszystko na sile , czuje się git , chce pokasować co mogę bo wiedząc jak zjeżdżają che mieć luz , udaję się to ,ale  na zjeździe  i tak dochodzę i wyprzedzam masę ludzi , mijam miejsce gdzie się kleiłem na karpaczu , trochę z pokorą odpuszczam aby nie przegiąć , ale jazda po tych TV idzie mi super , wydaja się dużo mniejsze niż miesiąc wcześniej , dalej jazda i drugi zjazd który o golony był mega teraz zostaje , zrównany przez lesników i ogranicza się do  ostrzejszej końcówki , tak trzeba było tylko uważać na gałęzie i turystów , na końcówce dopadam Martę z Ehrle ,  ale  myślę że mnie zaraz skasuje bo zaczynają się podjazdy , nie dochodzi , jadę mozolnie pod ściankę , patrze na profil mówię sobie , parę hop ,  no i "8" na deser , jadę  swoje dalej czuje się git , sam się do siebie śmieje, gdzie mogę jadę , były chyba ze 3 podjazdy gdzie końcówki  butuje ,ale  nie odpuściłem żadnego bez walki  , w pewnym momęcie przejazd/właściwie przejście przez rzekę , wchodzę do niej po kolana chłodzę się , oblewam wodą , to była jednak najlepsza część etapu , dalej do bufetu numer 3 , tam staje , dużo pije i jem , obsługa sprawdza mi camela mówi że mam 1/3  mówie nie lej , jadę dalej .  Trans trwa dalej  , wpadam na zjazd chyba przed jagniątkowem, kamole, jakieś wycieczki, ja petarda , dojazd do mostu 90 stopni w lewo i gleba przez kierę :) tuz przy aucie orga , pierwsza myśl czy sprzęt cały , patrzę zacisk styłu puścił , ale reszta wygląda ok , staje z boku spinam bikea i jadę nikt mnie nie dochodzi , dojeżdżam , do miejsca w którym jechaliśmy 1 dnia , ma z czego dokręcić , przchodzę na ostatnim dłużśzym podjeździe 4 , dalej zjazd kolejnych dwóch  i końcówka którą 90% butuje , mimo wszystko przechodze dosłownie 2 osoby z fun co działa motywująco , widzę na kamieniu Daniela z Kasią , wiem ze to końcówka podbiegam gość za mną rzuca qrwami , Daniel do niego nie qrwuj i tak go nie dogonisz ;)  300 metrów do mety i na pełnym gazi wjeżdżam . Super etap , czuje się  świtanie , mógłby jeszcze jechać , moje nogi nie odczuły tych 2 klocków w pionie , jadę do Daniela , patrzę na niego cały poździerany , łańcuch dynda , klamka pokrzywiona , nie wygląda dobrz , mimo upadku na początku idefektu przed metą był 20 open prze koks ;) Ja już na swoim miejscu  55 open ,17 m2, sukcesywnie do góry ;)

rozgrzewka+rozjazd 3 etap

Sobota, 5 lipca 2014 · dodano: 07.07.2014 | Komentarze 0

BA etap II

Piątek, 4 lipca 2014 · dodano: 07.07.2014 | Komentarze 0

Po pierwszym nieudanym dniu wstałem pełen obaw , szczerze to teraz moge się przyznać że po I etapie swoje szanse na ukończenie tej etapówki oceniałem na 50% . Na szczęście po powrocie do domu spotkało mnie to

i zrobiło robotę .
Ja od samego początku wiedziałem że etapówka to jest matematyka , kto lepiej dodaje ten jest wyżej :) Na drugim etapie plan był prosty, trochę podkręcić na pierwszej podjazdowej części , dalej jechać swoje,oszczędzać nogi na sobotę i pełny ogień na zjeździe z wysokiego . Zacząłem spokojnie wielu zresztą też ;) ale z dość szybko zacząłem kasować i przesuwać się do przodu , na pierwszym bufecie doszedłem Pawła od mnie z temu , olałem bufet i podkręciłem , aaaa ten etap to w całości moje treningowe ścieżki więc byłem u siebie , wiedziałem że zaraz będzie długi zjazd do świeradowa , tam kasowałem dalej , krótka ścianka pod czeszkę , w między czasie żel /baton( na etapówce stosowałem metodę co 40-45 min żel na przemian z batonem , batony mi nie podchodzą więc po II etapie olałem i jadłem tylko żele )   i ogień do II bufetu , tam pauza woda aby przpic izo i zele , pomarańczka, trzy zdrowaski i dzida pod główne danie dnia czyli łacznik od czerniawy 3,5 km 433 metry do góry , na górze mały kryzy , dalsza część etapu to szutrowa autostrada , zawsze  na maratonach lecę tam jak głupi ale tym razem po mocniejszym zaciągu odpuściłem przechodzi mnie dwóch gości - jutro tez jest dzień , przezywam mały kryzys ale izo i  żel ronbia robotę , na wysokości chatki górzystów odżywam , kasuje tych co mnie objechali i na ostanim bufecie dochodzę jeszcze jednego , tam szał mają zimną wodę (była taka obsługa bufetu która na każdym z etapów nie zalżnie którym bufetem byli ,zawsze mieli zimna wodę a przy temperaturach w jakich jechaliśmy to było mega wazne,  mozna -MOZNA szacun dla nich:)) dostaje takiego kopa że szok , na zjeździe ostro ale pod kontrolą wiem że jeszcze wysoki kamień przede mną , zaczynam podjazd mijam 3-4 którzy prowadzą ja jadę , na końcówce odpuszczam , ostanie 100 metrów butuje , raz na treningu tam wjechałem , tu się nie zarzynam , dochodzi mnie para na 29 ale zaraz zaczyna się zjazd do mety , tam pełny ogień , szybko kasuje , parę i następnych dwóch , na zakręcie śmierci łapy napierdalają mnie jak dzikie a to dopiero połowa zjazdu , nic zapinam poślady i lecę dalej :)  wyjeżdżam z lasu przejeżdżam przez przejazd kolejowy lecę w prawo  i myślę qrwa gdzie są strzałki ??? nie ma , popierdoliłem , masakra zawijam dygam jakieś 300 metrów do góry  i wracam na trase są strzałki - uffff.  dalej już przez górzyniec do mety . Fajnie poszło zadowolony jestem , Wyniki etapu 60 open /136   20M2 /27 , w generalce skoko prawie 30 miejsc , dużo ludzi już się przegrzało na pierwszym etapie , tak jak zakładałem, a ja w końcu pojechałem swoje , zadowolony byłem jak  nie wiem co :)

Rozgrzewka + rozjazd II etap

Piątek, 4 lipca 2014 · dodano: 07.07.2014 | Komentarze 0

Bike Adventure etap1

Czwartek, 3 lipca 2014 · dodano: 03.07.2014 | Komentarze 3

No i zaczęło się przedstawienie . Standardowe procedury przedstartowe , no może nowością było doszlifowywanie klocków hamulcowych papierem ściernym za 5 dwunasta aby kółko się lepiej kręciło :) Punktualnie o 12 start ,od razu podjazd pod michałowice, dobrze mi znany , zresztą pierwsze dwa etapy to tzw "moje" trasy . Moje założenie na ten ścig jest proste, pomału robić swoje na pierwszych dwóch etapach , nie szarpać , nie gonić, jechać swoje i tak też czynię . Cały czas mam w głowie to co mówi Daniel , każde 15 minut straty na pierwszych dwóch etapach może się przełożyć na 30 minut zysku na każdym z dwóch ostanich etapów . Jadę więc grzecznie swoje w prostym schemacie , na podjazdach ktoś mnie wyprzedza na zjazdach ja kasuje i tak 30 km gdzie formuje się 3 osobowa  grupka którą ciągniemy do końca (jeden gość zaliczył już 6dniowego chellenga  u golony , inny trophy tylko ja jestem świeży ;)). Standardowo u mnie pierwsze półtory godziny nazwijmy "trudne" później jechało , jechałem rozsądnie , ekonomicznie nie przypalalem się co nie znaczy że nie czuje w nogach ale jak dziabnałem browara to jest już ok , Nie mam jakoś weny na pisanie , w sumie ścig jak ścig , nic się specjalnie nie wydażyło , nie było jakiś kryzysów ani brawurowych akcji ,  to dopiero pierwszy etap , mam nadzieję że będę się rozpędzał. Plan to zdobyć medal finishera , po cichu liczę na pierwszą połówkę w open , ale życie zweryfikuje ....
o profilach i km podachy przez orga nie piszę szkoda słów...
Open 87/140
M2 24/26

Kategoria WyŚcigi MTB

Rozgrzewka + rozjazd

Czwartek, 3 lipca 2014 · dodano: 03.07.2014 | Komentarze 0

Rege

Środa, 2 lipca 2014 · dodano: 02.07.2014 | Komentarze 0

Fanty odebrane , numer tyż ,no to myk ;)