• Sprzęt MTB Full

Test łańcucha

Wtorek, 17 września 2013 · dodano: 17.09.2013 | Komentarze 3

Kupiłem dzisiaj nowy łańcuch , polazłem do kumpla go zamontować. Od razu wyjeba... pina i zamontowaliśmy spinkę którą tez dzisiaj nabyłem , potem rozkuwałem stary łańcuch i spinałem , stwierdzam że jestem matołem że odpuściłem w Polanicy bo ta czynność nie przekracza moich zdolności manualnych ( a są one bardzo mizerne:)) pod warunkiem posiadania skuwacza i spinki. Po całej czynności - trwało to 5=7 min - poleciałem przegonić trochę psa po lesie i przetestowac łańcuch - DZIAŁA:-) Tempo patrolowe, nawet nie ubrałem hełomofonu i spd :)

birdas
| 04:55 środa, 18 września 2013 | linkuj Nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. Zakładam, że sprawdziłeś wszystkie przełożenia ? Mi (już w trakcie jazdy w Polanicy) padły 3 najmniejsze zębatki w kasecie, ale myślałem, że to przez błoto. Okazało się, że nie, bo nawet wczoraj podmieniłem łańcuch na taki z przebiegiem o 1000 km mniejszym i dalej to samo. Dojdą części jutro/pojutrze to będę co nieco wymieniał. :(
barblasz
| 19:22 wtorek, 17 września 2013 | linkuj u mnie bez bólu wszystko spasowało choć też miałem obawy czy wszystko zagra , szczególnie z kasetą ale po mini teście wydaję się że wszystko chodzi jak ta lala . Koszty faktycznie masakra ja za głupi łańcuch wydałem 100 jak miała by być w miarę porządna kaseta + korba to nie chce nawet liczyć ...
birdas
| 18:33 wtorek, 17 września 2013 | linkuj Nie wiem jak to możliwe, że nowy łańcuch spasował się ze starą kasetą i korbą. Ja niestety mam problem z kasetą i pewnie mnie na 100% spotka wymiana całości.
Zaraz zresztą całość zakupię, a będę podmieniał po jednej części i się okaże (to co zostanie przyda się w przyszłości).
Przy okazji jeszcze wymiana szczęk tylnego hamulca i gumek (starte do gołego metalu) ... wyjdzie finansowo tyle co przeciętny nowy rower :(