• Sprzęt MTB Full

BM Świeradów Zdrój

Sobota, 28 września 2013 · dodano: 29.09.2013 | Komentarze 9

Ostatni start sezonu , za mną - całe szczęście :) Szczerze to nie mam chęci ani weny za bardzo rozpisywać się na temat samego ścigu bo ciągle jestem zszokowany tym co sie stało wieczorem ale dobra jedziemy . Nudny jeden 9 km podjazd na którym byłem wyprzedzany prze tłumy narodu , a potem dzika pogoń która za wiele nie przyniosła bo ścig się skończył między ostatnim punktem kontrolnym a metą przskoczyłem 23 pozycję dopiero ostanie 30 minut jazdy sprawiała mi przyjemność i satysfakcję . Prawda jest taka że gdyby nie generalka to poleciał bym giga, mam coś takiego że zaczynam pedałować jak człowiek dopiero po 1,5h wyścigu . Muszę to jakoś ogarnąć bo powtarza się to przez cały sezon . Oprócz jednego technicznego zjazdu na sam koniec to cały wyścig to szutrowe autostrady . Z odczuć to przez 75% imprezy bolały mnie plecy , szczerze to jestem juz zmęczony i cieszę się że to koniec ścigania na 2013 . Co do wyniku to poprawiłem się czasowo o 18 minut/ponad 100 miejsc w open co do zeszłego roku czyli progres jest ale sam wynik jaj tradycyjnie nie urywa ;)
Open 117/449
Mega M2 29/76
Czyli w normie , nie udało się wskoczyć do 20 w generalce zabrakło 20 punktów mało i dużo , zająłem 22 miejsce z czego mimo wszystko jak na pierwszy pełny sezon jestem zadowolony . Graty dla chłopaków ode mnie (Daniela i Mirka) , to co zrobili to jakiś kosmos Daniel wczoraj 7 open a Mirek 14 , oboje w TOP 10 cyklu SZACUN!!!
A teraz sedno sprawy , na zakończenie imprezy, po dekoracjach w losowaniu nagród trafiło mi się takie karbonowe cuś

Głowna nagroda !!!dalej nie wierzę !!!szkoda że chyba rama jest przymała i trzeba będzie go pomieniać ale darowanemu koniowi ... jestem mega zadowolony

P.S. Podsumowanie będzie na koniec sezonu jak będę miał wenę i czas na analizę , póki co dalej jestem w szoku :)
Kategoria WyŚcigi MTB, MTB

barblasz
| 18:29 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj nie po prostu, w M3 będę jeździł GIGA :)
birdas
| 18:27 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj Dokładnie. Możesz z Grzesiem przed startem pojechać w formie rozgrzewki dystans Mini i dopiero na start :)
RamzyY
| 16:54 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj może potrzebujesz po prostu dłuższej rozgrzewki hehe
James77
| 06:31 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj się jeździ...się ma.
Gratulacje z udanego sezonu. :)
Tomq74
| 13:22 niedziela, 29 września 2013 | linkuj Wow...farciarz... Gratulacje Bartek!!! Dobry wynik i dobry sezon... Brawo brawo
birdas
| 12:52 niedziela, 29 września 2013 | linkuj W necie znajdziesz przelicznik jak się ma rozmiarówka typu L, M, XL na cale. Kupowałem ramę to szukałem czegoś w rozmiarze 22-23'''' lub XL bo to to samo (dokładnie to 23'''').
Gdybym ja trafił taki rower to by było jeszcze troszkę śmiechu - rama sięgałaby do kolan osobie wręczanej ;)
Bartek nie kłam, że pierwszy raz coś wygrałeś bo na jednej z ostatnich tomboli znów złapałeś kilka "gratisów" w dodatku nie za takie małe pieniądze (już nie pamiętam dokładnie co to było). ;) Heh ... .
barblasz
| 12:44 niedziela, 29 września 2013 | linkuj na scenie tak dawali światłem po oczach , że nic nie widziałem :) napisane że chyba M jakieś dziwne oznaczenie, dzisiaj jestem w pracy i przejże go dokładnie wieczorem, rano machnąłem tylko taką zapoznawcza rundkę bez regulacji !!!Szkoda było by go gonić bo poszedł by pewnie za 2 koła mniej niz jest wart .
Dzięki Mateo !!!pierwszy raz coś wygrałem;)
birdas
| 12:29 niedziela, 29 września 2013 | linkuj Czy jak trafiłeś tę główną nagrodę to nie miałeś wrażenia, że wszyscy spoglądają na Ciebie złowrogo ? ;)
Na jakiej on jest ramie, że niby za mały ? - mówiłeś mi, że swój masz na 19'''' - to nie wygląda na mniejsze. Podniesiesz siodełko o 2 cm i będzie ok. Gratuluję szczęścia w losowaniu - ja też jestem w szoku ;)
Dogonić Cię na trasie nie było żadnych szans bo jechałeś z sektora 1 ja z 4. To pewnie jakieś ok. 7 minut odstępu, a moja przewaga na trasie była nieco ponad minutę.
saren86
| 09:05 niedziela, 29 września 2013 | linkuj O kurde! Taki to ma szczęście! Gratuluję ;)
A z tym rozkręcaniem się po 1,5 godziny wyścigu, to też tak mam. Jakiś czas temu, chłopaki na ustawce uświadomili mi, że to po prostu mogą być oznaki starzenia się ;)))) Pozdro koksie!