• Aktywność Pływanie

Sauna...

Czwartek, 19 grudnia 2013 · dodano: 19.12.2013 | Komentarze 3

birdas
| 07:46 piątek, 20 grudnia 2013 | linkuj Sucha - 95 stopni - czas 15 minut bo takie są tam zegary. Widzę, że sumaryczny czas bedzie taki sam. Ogólnie to z saunami mam ciężko bo jeżdżę z Olą i nie zawsze jest tak miła że mogę w spokoju tam posiedzieć. Masz też rację, ze wysiedzieć jest ciężko. Ostatnio w końcówce walczyłem o przetrwanie podobnie jak na chomiku :(
barblasz
| 07:36 piątek, 20 grudnia 2013 | linkuj 3x10 min, sucha , najlepiej w 100 stopniach ,5 minut przerwy pomiędzy seriami , w świeradowie ciężko znaleźć tak nagrzaną , najczęściej jest 80-90 to siedzę 3x15 . najlepiej jak byś leżał płasko na plecach wtedy jest najlepiej ...nieraz też jest ciężko wysiedzieć , a i zawsze nawadniam sie miedzy wejsciami ..
birdas
| 05:26 piątek, 20 grudnia 2013 | linkuj Bartuś ile czasu spędzasz na tych saunach i jakich ? Ja ostatnio jak zaliczyłem suchą, później parową, później ledwo dotrwałem do końca suchej i na koniec raz jeszcze sucha, ale już nie wytrzymałem do końca :(