• Sprzęt MTB hardtail

Po weselu w 2

Niedziela, 27 lipca 2014 · dodano: 27.07.2014 | Komentarze 2

Dzisiejsza jazda z uwagi na wizytę na weselu stała pod dużym znakiem zapytania , wróciłem co prawda o 4 ale specjalnie nie piłem więc czułem się nawet  , ruszyłem po17 , w planach spokojna wytrzymałościówka z naciskiem na sekcje techniczne . Porobiłem fajne odcinki , między innymi podjazd staroizerską , czerwony od polany do stogu , później stóg i zjazd do łącznika ale hitem był zjazd zielonym z okolic kopalni na rozdroże , Golonkowe zjazdy w karpaczu  to  przy nich pikuś :) zaliczyłem jedną glebę - nauka była - ale zjazd miodzio- polecam  !!! Parę podjazdów było, wszystko elegancko wjechane od a do z  tyle że na  spokojnie więc mimo paru metrów do góry samopoczucie ok ,fajna pętla , będę to częściej ujeżdżał :)

Kategoria MTB

barblasz
| 16:34 poniedziałek, 28 lipca 2014 | linkuj zjazd jest kosmos tylko nie można się zawahać , jest jeden uskok który trzeba objechać po lesie a tak to standard - dupa za siodło i ogień :)
adhed
| 12:17 poniedziałek, 28 lipca 2014 | linkuj fajna trasa, ten zjazd na Rozdroże pamiętam, bo jechałem nim w zeszłym roku na takim zlocie forum rowerowego :P Tzn. jechałem to za dużo powiedziane, bo tam ciężko było schodzić, bo jest bardzo stromo i z tego co pamiętam, to jeszcze jakby jakiś potok płynie obok. Będę musiał się tam wybrać, bo ciekawy jestem czy teraz bym tam coś zjechał.