• Sprzęt MTB Full

ścieżki , śćieżynki, ścieżunie ...

Czwartek, 26 marca 2015 · dodano: 26.03.2015 | Komentarze 5

teren w wersji hard. same techniczne kąski w zasięgu domu ...super warun na porządne XC ;)

Kategoria MTB

leszczyk
| 13:34 piątek, 27 marca 2015 | linkuj Dokładnie, ten chudy młodzian po prostu na to wlatywał... Dziewczyny to wjeżdżały ... Ale stary leszcz w tym roku powalczy ;-)
barblasz
| 12:27 piątek, 27 marca 2015 | linkuj techniczne tam jest tylko jedno przełamanie reszta to brutalna siła ;) swoją drogą jedno z lepszych miejsc to robienia takowej w szczecinie , niby krótka hopa a daje po nogach ;)
to co robił tam młody Ceniuch ( nie wiem ile miał lat 13-15) i z jaką łatwością to wjeżdża mogło człowieka doprowadzić do depresji ;)
leszczyk
| 09:02 piątek, 27 marca 2015 | linkuj Jak trochę obeschnie, to pokatuję Arkońską , w zeszłym roku wielkich sukcesów na tamtej trasie XC nie odniosłem ;-) Oglądałem wyścig , patrzyłem jak kobiety o dzieci wspinają się na Quistorpa. Jak chciałem iść w ich ślady , to odcięło mi prąd już w połowie schodów ;-)
Zwalam to na braki techniczne ;-)
barblasz
| 08:36 piątek, 27 marca 2015 | linkuj jak na szczecin to tyisak na 7 dychach to grubo ;)Fakt jazda w górach to całkiem co innego - prędkości rzędu 10-15 km/h to norma , a jak jestem w szcz to mentalnie wszystko poniżej 2 dych nie do przyjęcia :)
Chociaż jeżeli chodzi o mtb to w szczecinie tez można , jechałem w zeszłym roku trzy wierze Xc i tam na 15 km było prawie 700 metrów przewyższenia , trzeba tylko znaleźć i katować ścieżki, ścieżynki , ścieżunie ;)
leszczyk
| 19:48 czwartek, 26 marca 2015 | linkuj Tia, w Szczecinie ukręciłem +1000 m na dystansie 70 km, Ty zrobiłeś 500 na 15 km. To znaczy, ze w górach bym umarł w siodle :-)