• Sprzęt Szosa

Test mocy:-)

Wtorek, 3 lipca 2012 · dodano: 03.07.2012 | Komentarze 2

Miało być mocno i było, jednak przez pierwsze 20 km nogi nie pracowały tak jak chciała głowa, wszystko leciałem równo a hopy na twardo . Gdyby nie 3 pie... telefony była by średnia powyżej 32 . Widzę postęp z miesiąca na miesiąc - micha się cieszy:-)Tętno jak na mnie słabe może pogoda... Bolały mnie trochę kolana, odkąd zmieniłem pedały z mtb na duże szosowe zastanawiam się ciągle nad zmianą pozycji, wydaje mi się że muszę podnieść trochę siodło. Testy wkrótce:-)
Znowu SAGAN !!! Masakra gość ma dopiero 22 lata...

maccacus
| 19:29 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Przy zmianie bloków na szosowe bankowo trzeba podnieść siodło o jakieś 5-10mm - zależy od butów i systemu.
A Sagan jest przekozak a przed zeszłorocznym TdP był praktycznie anonimowym kolarzem... Ech, żeby się taki Polak znalazł w peletonie to byłoby super!
Ładny czas :)
maccacus
| 19:08 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Przy zmianie bloków na szosowe bankowo trzeba podnieść siodło o jakieś 5-10mm - zależy od butów i systemu.