• Sprzęt MTB Full

Podjaz+singltreck

Poniedziałek, 27 sierpnia 2012 · dodano: 27.08.2012 | Komentarze 3

W robocie urwanie dupy, więc zebrałem się dopiero po 6. Jest MOC!!! Machnąłem podjazd pod łącznik(9km) szybciej o 13 minut niż na początku sezonu . Na takim dystansie to przepaść. Gdybym nie miał tak grubej dupy to bym tam po prostu wleciał:-)Czuje że podjazd robione nad Gardą weszły dobrze w nogi -na szosie nie czułem takiego powera a tu . W górach słoneczko ale zimno,wypizgało mnie równo trzeba się juz ciepło ubierać ,wię objazd Stogu Izerskiego na polanę i zjazd. Na dole szybki objazd niebieskiego singla i podjazd w kierunku domu. Fajeny trenning ...

Kategoria MTB

Bodi-removed
| 16:36 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj ...ja zrzuciłem28 kg w 5 miechów,dasz radę!!!
barblasz
| 07:13 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj wszystko sprowadza się do pier... wagi. Wytrzymałość,sila się poprawia ale gorzej z szybkością. Szykuje jakiś trenażer na zimę mam co zrzucać bo czuje że dochodzę do takiego momentu że 9,5 dychy cielska mi mocno przeszkadza(mimo że zjechałem już 8kg):-)Ten sezon jest na przetarcie,zimą cieniowanie a w przyszły roku zaczynam się ścigać BÓJCIE SIĘ!!!:-)
Bodi-removed
| 20:38 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj ...13 minut szybciej?To kawał roboty odwaliłeś.W zimę odwal trochę "puchu"i w przyszłym sezonie śmigniesz 20 minut szybciej..hahaha...pozdro.(bez złośliwości)