• CAD AVG 20.0°C
  • Sprzęt Trenażer Vel CHOMIK

KONIEC OPIERDALANIAI!!!

Niedziela, 30 grudnia 2012 · dodano: 30.12.2012 | Komentarze 7

Po 3 tygodniach nie machania nogą postanowiłem w końcu coś z sobą zrobić. Niestety po tygodniowym urlopie zostałem zaatakowany przez natłok pracy i plany regularnego kręcenia na chomiku legły w gruzach. Z drugiej strony nie ma co szukać wymówek tylko czas lepiej się zorganizować co też zamierzam uczynić aby sezon 2013 nie był stracony... Po tym jak "mikołaj" obdarował mnie dostępem do wszystkich funkcji mojego Tacx dziś zarzuciłem sobie trasę jeżdżoną przeze mnie w realu przez Loknitz do Krackowa . Nie powiem po takiej przerwie od chomika te dwie godziny były bardzo przyjemne wyszedł fajny trening- jestem fajnie zmęczony. Plan jest prosty REGULARNOŚĆ,REGULARNOŚĆ,i jeszcze raz REGULARNOŚĆ!!! Jak pogoda (i mój stan) pozwoli to pierwszego planuje jakiś MTB ...
Kategoria Trenażer

barblasz
| 14:24 środa, 2 stycznia 2013 | linkuj można ustawić wiatr:-)
James77
| 08:03 środa, 2 stycznia 2013 | linkuj miodową, albo panoramę sobie zapodaj, a nie płaskie tereny trzepiesz ;)
swoją drogą, to niezła zabawa na tym musi być. Zapewne jest technicznie do ogarnięcia, abyś w domu jechał tą samą trasę co reszta w realu w tym samym czasie... Jakaś mała aplikacja na telefon, gps, kamera i... hulaj dusza, wiatru nie ma :D
maccacus
| 14:45 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj Łot technika.... :)
barblasz
| 22:05 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Dokładnie !!!raz że przewyższenia ,dwa że lecę na ekranie po trasie widząc drogę z perspektywy google earth i w zależności od miejsca i % nachylenia dobiera z automatu obciążenie a na zjazdach oddaje moc :) mogę sobie wgrać każdą przejechaną trasę i tłuc ją na chomiku. Fajna sprawa ale wadą jest że Tacx za wszystkie takie ekstrasy życzy sobie kasę w postaci licenci na rok ta np 30 euro. Dobrze że mikołaj jest raz w roku:-)
saren86
| 19:23 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj No właśnie, też jestem ciekaw ;)
maccacus
| 18:58 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Co to znaczy, że zapodałeś sobie trasę Locknitz-Krackow? Ten chomik czyta jakoś przewyższenia z pliku GPS i Ci obciążenie reguluje?