Info

avatar Z uwagi na brak czasu blog przyjmuje formę dzienniczka treningowego który prowadzi barblasz z miasteczka Szczecin - Warzymice, Świeradów . Mam przejechane 32656.05 kilometrów w tym 8421.96 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.73 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

Follow me on Strava

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barblasz.bikestats.pl






  • DST 29.61km
  • Teren 18.00km
  • Czas 02:06
  • VAVG 14.10km/h
  • VMAX 75.70km/h
  • HRmax 182 ( 87%)
  • HRavg 160 ( 76%)
  • Podjazdy 746m
  • Sprzęt MTB hardtail
  • Aktywność Jazda na rowerze

Góry chyba ostatni raz w tym roku ...

Niedziela, 17 listopada 2013 · dodano: 17.11.2013 | Komentarze 7

Dawno tak wolno nie jeździłem na rowerze ale plan to plan , miałem polatać po asfaltach ale piękna pogoda skłoniła mnie do wyjazdu w góry,chyba ostatni raz w tym roku . W górach czuć zimę

Po tętnie widać przerwę...
Kategoria MTB



Komentarze
zorro
| 13:51 wtorek, 19 listopada 2013 | linkuj A rzeczywiście, głupie pytanie.
barblasz
| 20:44 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj zjazd z polany , dokładnie na odcinku od agrafki, lelcieliśmy na BM
zorro
| 20:34 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj Gdzie miałeś maksa 75km/h?
birdas
| 16:59 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj Z tym PRO i FUN to nie jest to takie oczywiste. Jak trafimy taką pogodę jaka była w tym roku na drugim etapie to Twoim marzeniem będzie właśnie FUN. :) (chociaż Ty lubisz takie atrakcje popadające w skrajność ;) ). Miałem w planach pojawić się na trasie, ale kompletnie nie wiedziałem jak wyjść na tę straszliwą ulewę.
Ale to dobrze, bo ja też właśnie mam w planach ten sam dystans :)
barblasz
| 15:29 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj Marcinie , ten sezon mam jasno sprecyzowany plan dotyczący jazdy w progach i mam zamiar się tego trzymać , plan nie uwzględnia jazdy teren/asfalt ale logiczne jest że łatwiej jest trzymać się w niskich strefach tętna na płaskich asfaltach niż w górskim interwałowym ternie . Poza tym wczoraj odpadł mi mój nie orginalny hak w szoszonie i dupa . Co do Ba to oczywiście pro , nie obrażaj mnie tym FUN ;).
Tomku tych testów będę miał kilka , nie przywiązuje do tego wagi , na początku roku ma zamiar zrobić sobie takie "profesjonalne" badanka i wtedy mam nadzieję to będzie obiektywne. Fajnie jest znów móc prowadzić życie rowerowe :)


birdas
| 15:10 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj Tomku wydawało mi się, że Bartek wczoraj wyznaczył to tętno właśnie za pomocą testu Friela. Ten zapis treningu jest 20-sto minutowy. Czy próg mleczanowy (LT) to o 5% niższe średnie tętno wyznaczone tą metodą (niektórzy biorą średnie tętno a niektórzy o 5% mniejsze) ?

Bartek dlaczego jeździłeś tak wolno ? Z jednej strony piszesz, że "plan to plan", a z drugiej strony zamiast asfaltów pojawia się teren itp. To jesteś konsekwentny, czy nie ? ;)
Odpowiedz w wolnej chwili na mój wpis dotyczący wczorajszej Twojej jazdy. Szczególnie na te kwestie zakończone znakiem zapytania. Najbardziej interesuje mnie wariant BA.
Tomq74
| 14:44 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj Fajnie że jesteś i zaczyna się coś dziać.... Masz racje plan to plan a przygotowanie i baza1 ma to do siebie że nie powinno się zarzynać i to ma procentować w bazie 2 i 3. Co do wczorajszego Twojego wpisu i HR max 209 to jest to możliwe ale nie powinieneś się do tego zbyt poważnie odnosić bo max nie jest zbyt ważny w treningach. Powinieneś wyznaczyć swój indywidualny próg mleczanowy (LACTATE THRESHOLD) i to powinno być twoim punktem odniesienia w treningach a nie HR max. Jak wyznaczyć LT ? Test FRIELA. Jeśli to robiłeś i HR avg wyszło Ci 197 to tego się trzymaj. Jeśli nie zrób test a znając LT będziesz będziesz mógł wyznaczyć swoje indywidualne strefy tętna w jakich powinieneś trenować.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!