• CAD AVG 8.0°C
  • Sprzęt MTB hardtail

Świątecznie z Birdasem

Czwartek, 26 grudnia 2013 · dodano: 26.12.2013 | Komentarze 3

W końcu udało się pokręcić po dworze i w dodatku w doborowym towarzystwie z Marcinem . Umówiliśmy się o 8:30 na rozdrożu izerskim , Marcin ambitnie przyjechał na biku, ja późno sie zebrałem i przyjechałem autem . Tam oddałem się w ręce Marcina i machneliśmy zaplanowaną przez niego pętle,, jak dla mnie bomba jechaliśmy po rejonach praktycznie przeze mnie nie ujeżdżanych , muszę to zmienić . Prawie 3h godzinna traska zleciała w sekund pięć . Mnie niestety ograniczał czas i nie mogliśmy pozwolić sobie na dalsze jazdy- znaczy ja nie mogłem , bo Marcin dokręcił do zaplanowanej 100 ;) -świr ;) Nademną ciążyła wizja potrenigowej wycieczki w góry z żoną , na szczęście uratowali mnie znajomi i skończyło się tylka na 2h spacerze. Za to wczoraj machnelismy fajna traskę zaliczając kopalnie stanisław... parę fot z wczoraj znalazłem kilka dobrych miejscówek do ćwiczenia zjazdów na mtb :)

Kategoria MTB

birdas
| 16:58 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Wybiorę się tam któregoś dnia ... . Może jeszcze w tym roku :)
barblasz
| 16:22 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj no hardcor ,ale na ostatniej focie masz ten zielony od kopali , ciężko ale do zjechania będę tam katował technikę :)
birdas
| 16:17 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Na przed ostatniej fotce widać fajny singielek ;)