• CAD AVG 7.0°C
  • Sprzęt Szosa

rozjazd po świeradowie

Czwartek, 11 października 2012 · dodano: 11.10.2012 | Komentarze 4

Dopiero dziś udało mi się zakręcić nogą po moich ostatnich "popisach"w świeradowie. Lajtowy wypad praca nie pozwala ruszyć się wcześniej więc pozostaną chyba tylko weekendy albo takie godzinne pyknięcia , mimo złotej polskiej jesieni temperatura nie zachęca. Zrobiłem test mojej jesiennej odzieży i o tyle co górna część garderoby robi robotę to spodnie już nie, o braku ochraniaczy(ocieplaczy) na buty nie wspomne- czas zainwestowac:-)

foty z popisów:-)

Kategoria szosa

Bodi-removed
| 17:54 piątek, 12 października 2012 | linkuj ...widzę,że śmigasz MTB,możemy kiedyś pojechać razem.
barblasz
| 12:34 piątek, 12 października 2012 | linkuj Robert - chory byłem bo tych gościnnych występach i nie mogłem się jak ruszyć a nogi były takie zakwaszone że masakra...
Zbyszek - jak akurat lubię się uje... po szyję ale tylko na MTB :-) gorzej z czyszczeniem sprzętu :-(..
Bodi-removed
| 20:38 czwartek, 11 października 2012 | linkuj ...no ten rozjazd to poniedziałek max wtorek powinien być ;-)