Lipiec, 2015

Trzy Wieże XC

Niedziela, 19 lipca 2015 · dodano: 20.07.2015 | Komentarze 2

Co tu dużo pisać , XC jak to XC można powiedzieć że to po prostu godzina w bólu i tak też było , mimo że ustawiłem się na starcie jakieś 15 minut przed startem stałem już w 2 rzędzie , pierwszy raz w tym roku w tym cyklu więc bez rozstawienia , jak pojawiają się zawodnicy rozstawieni jestem jeszcze dalej no nic życie , dziwią mnie tylko goście na rowerach do enduro czy też dh przy taśmie  ale myślę sobie może mają atomowe kopyta :) , no niestety tak nie jest , ciasno, wąsko , start , zanim ruszyłem czołówka jest już w połowie podjazdu , odkręcam manetę i lecę maksa aby być jak najwyżej przed pierwszym zjazdem , jadę cały czas mocno , budzik wskazuje parametry widziane w tym roku   tylko na badaniach , w tym roku na ścigu nie miałem takich pulsów , boję się ale lecę swoje ;) pierwsze dwa kółka to pogoń później ścig się układa , jadę cały czas równo swoje ale boli - ma boleć takie jest XC , już od drugiej rundy zaczynają się duble które idą mi sprawnie , jak cały czas kasujesz to wymaga to skupienia , na 4-5 ruddzie widzę że zbliża się do mnie zawodnik ze świnoujścia , myślę że teraz jadę swoje , nawet jak mnie dojdzie to podkręcę na 7 rundzie , niby zmniejsza przewagę ale nie dochodzi i tak jak planowałem z 7 sekund na 6 rundzie na 7 robię pół minuty co 8 rundę pozwala mi przejechać z pełną kontrolą . Trasa fajna , kondycyjna , technicznie , no może były 2-3 momenty ale jak dla mnie była fajna płynność na rundach , parę metrów w górę też się złapało , impreza godna polecenia , fajna atmosera , dużo znajomych
Open 6/74
M3 5/32 takie konie przyjechały ;)
Warto zaznaczyć że zwycięzcy Mariusz Gil  i Kacper Szczepaniak , chłopaki wjechali razem na metę przekazali nagrodę (zegarek Festiny ) na leczenie Michała Urtnowskiego ścigant  który miał mega dzwona na treningu , org też dał połowę z wpisowych  - godne  pochwały .
No nic, gaz jest , jeszcze tylko jeden mocniejszy trening w tygodniu(choć nie wiem czy go nie odpuszcze) i leżę do góry kopytami aby nie uciekł , od niedzieli sudety welcome to :)
P.s. Dalej twierdze że 29 sam jedzie....

Kategoria MTB, WyŚcigi MTB

rozgrzewka

Niedziela, 19 lipca 2015 · dodano: 19.07.2015 | Komentarze 0

wprowadzenie przed wieżami

Sobota, 18 lipca 2015 · dodano: 19.07.2015 | Komentarze 0

wspólny wypad z Arkiem jak zwykle git ;) pokazał mi tzw szklak bielika -dobra opcja na rozjazdy poza tą hopą oczywiście  , typowy plażing + jedno konkret zagięcie , taki mój standard przed ścigiem ,udało się wejść bardo wysoko - jest moc , trochę się martwię że ciut za wcześnie ale może uda się utrzymać gaz do chellenga - 7 dni tik tak ...

rozjazd

Piątek, 17 lipca 2015 · dodano: 19.07.2015 | Komentarze 0

szczecińska pętelka , garniak ześwirował i pokazał jakieś kosmiczne dystanse i prędkośći :) w GC jest 32 km (w rzeczywistości 25 ) ale na stravie było 71 km i prędkość avg 66 - usunąłem

tak - sam jedzie

Czwartek, 16 lipca 2015 · dodano: 19.07.2015 | Komentarze 1

Mówcie co chcecie ale jestem już pewny że  moje spostrzeżenia dotyczące się 29 na ścigach się w 100% sprawdziły , na tych kołach po prostu się lata :)

pierwsz poty za płoty

Środa, 15 lipca 2015 · dodano: 17.07.2015 | Komentarze 0

konkret jazda na "nowym" ,duże koła robią robotę na podjeździe , mocny trening to był -  5 dłuuuuuuuuugich siedmio   miutnowych zaciągów ,dziwnie uczucie jak góra, płuca i serducha zachowują się jak bym leciał w tlenie a nogi palą :)

Rozjazd + testy

Wtorek, 14 lipca 2015 · dodano: 14.07.2015 | Komentarze 0

bardziej ustawianie nowego konia niż jazda , wrażenia coming soon ...

Kategoria MTB

• Sprzęt Szosa

szosowy klasyk szklarska

Niedziela, 12 lipca 2015 · dodano: 14.07.2015 | Komentarze 8

Jak się bawić to się bawić więc w niedzielę strzeliłem sobie  kolejny ścig aby nogi za bardzo się nie zastały po sobocie. Ostatni raz na szosie ścigałem się chyba dwa lata temu na pętli drawskiej , i to przy otwarty  ruchu , z rok  nie byłem na ustawce gdzie szczecińska koksiarnia pokazała by mi gdzie jest moje miejsce w szeregu, no nic  ścig na mojej ziemi , start wspólny , ruch zamknięty żal by było nie spróbować  ;) Start honorowy pod wyciągiem, tam info od orgów że jednak potną peleton na części kategoriami wiekowymi z 1 minutowym przerwami , całym peletonem lecimy pod stadion (ukończyło 241 osób ) ,  tam start ostry , plan mam prosty starać się nie zostać na podjeździe i trzymać główną grupę , plan planem życie -życiem , ruszamy nie mogę w piąć się w bloki , czołówka odskakuje , zaginam się ale średnio 8%  na pierwszych 1,5 km mocno weryfikuje moją pogoń , jadę mocno , mijam ale nie na tyle aby dojść sam czub M3 , na zakręcie śmierci zjeżdża się nas grupa 15-20 odpadów i tworzymy peleton , ja wyścig traktuje terningowo więc zamierzam lecieć maksa z założenia - szosa nie moja bajka , ścig krótki czyli bomba nie będzie bolesna , przy takiej ilości wiary bezpieczniej  lepiej być z przodu niż gdzieś się chować poza tym nie lubię się wozić , wolę strzelić po pracy niż przejechać w korbach ścig , ostre zmiany idą 45-50 nie schodzi z budzika , zaginam się tak że chłopaki mnie klepią po plecach aby schodził ze zmiany:) , pracuje nas maks 5 reszta się wiezie ,  rozdroże strzela nie wiem kiedy , dalej zjazd do świeradowa, u siebie ciągną przez całe miasto- a co trzeba się pokazać ;)  , tyle kibiców że czujesz się jak pros , mega klimat , mijam świeradów tam zdaje sobie sprawę że nie dojdziemy głównej grupy ale gaz i tak idzie straszny , aż tu nagle przed mirskiem łapiemy cały peleton M2/M3 razem na oko  150 szoszonów , dojeżdżamy do peletonu , prędkość spada do 4 dych , po tym jak lecieliśmy cały czas pod 5 dych mam wrażenie że nagle znalazłem się na jakiejś wycieczce, ale to zapowiada że czołówka się szanuje i będą szarpać na podjazdach , no nic lecimy tak 10-15 km peletonem , szum gum , zajebiste uczucie ,  zaczyna się hopa pod grudzę , tam chłopaki naciągają peleton jak gumkę od majtek , mam plan aby jechać swoje i dojść na zjeździe (jechałem go parę dni wcześniej , wąski techniczny , trochę piachu), zostaje z kumplem z teamu co okazuje się błędem , zjazd był ,ale krótszy niż myślałem , przeszedłem paru gości którzy też zostali ale odbiliśmy w połowie tego co zakładałem , już wiem że główna grupa odjechała bez powrotnie , no nic zjeżdżamy się w 20-30 koni ale pracy tam specjalnej  nie ma , po 1 godzinie jazdy 400 metrach UP miałem średnią w granicach 42 km/h , nawet na płaskim terenie  nigdy tyle nie wykręciłem , na podjeździe pod rębiszów kręcę mocniej ale obracam się a tam z 50 metrów i nikt za mną nie pojechał , widać że wszyscy szykują się na ostani podjaz,  szkoda , ja że to trening dalej ciągnę chociaż czuje już w nogach , no nic trzeba robić swoje , przez taką jazdę z dupy przed ostanim podjazdem dochodzi nas czub dziadków M4,M5, M6, oczywiście jako że to mistrzowie świata podczas zjeżdżania się w peleton kładą z 3-4 gości , nie trawie taki "zawodowców" , zaczyna się ostani podjazd pod rozdroże , czuje nogi postanawiam się nie szarpać , za wszelką cenę tylko te 6km jechać swoje a wypruć resztę na osatnich  8 km płaskim odcinku , miele swoje cad 90 puls równy , nogi już palą ale fajnie się jedzie , na rozdrożu moi kuple drą ryje , wyrzucam bidon , no to gaz do mety , ciśniemy w 5-6 , każdy daje tyle ile z siebie może  nie ma opierdalaczy czy dyrektorów sportowych którzy by ustawiali jak jechać , każdy daje co może. jeden więcej drugi mniej ale daje , na 1,5km do zakrętu śmierci daje tak zwaną kiler zmianę , wiem że potem będzie zjazd , łykamy z 10 osobową grupę która się chyba czaruje , dalej to już mega szybki zjazd , i finisz na stadionie, koncówa jak na torze .
Wynikowo open 68/241 , m3 30/90 , widać że zapłaciłem za mega początek na półmetku byłem 36 open , potem ewidentnie brakło , błąd taktyczny ale taki ze mnie szoszon jak z koziej dupy trąba ,trening super wyszedł , myślę że 50 km jechałem z przodu więc dostałem co chciałem ,  podobała mi się ta ipreza - ścig w ruchu zamkniętym to jest to , był nawet wóż techniczny mavika z kołam (miał może ze 3 sztuki ;))  M3 ogolił mój kolega  Tomek który na moje pytanie jak im odjechał stwierdził   że na ostanim podjeździe odręcił manetę na fulla i poszło  ;) dużo znajomych , przednia zabawa była

• Sprzęt Szosa

Rozgrzewka + rozjazd Szosowy klasy

Niedziela, 12 lipca 2015 · dodano: 12.07.2015 | Komentarze 0

• Podjazdy 2051m
  • Sprzęt MTB hardtail

BM Szklarska

Sobota, 11 lipca 2015 · dodano: 13.07.2015 | Komentarze 6

Na rozgrzewce już czułem że jest gaz pod nogą i był , pierwszy raz w II sektorze w tym roku to i dużo spokojniej ,nie ma takiego ciśnienia jak w 1 , lecą żarty - lubię to ;) . no nic  trasa znana trzeba jechać ,  ruszam jadę swoje , pikawa wysoko nogi bez zapieku , utwierdzam się że jest dobrze na 5 km  dochodzę 1 sektor , a przerwy były co najmniej minutowe , motywacja skacze ale się nie podpalam dalej jadę swoje ,  nie mija kolejny km dochodzę mojego teamowego kupla widzę że się męczy jadę dalej swoje ,  wszystko idzie git , podjazdy mocno , zjazdy sprawnie , i szybko , aż tu nagle  na słynnym zjeździe do jagniątkowa huk, pierwszego dropa zszedłem ale na drugim jechałem i tam jebneło , no nic żeby nie blokować schodzę do asfaltu , chociarz i tak większość idzie , tak wyciągam fanty i chce montować dętkę , opona wygląda na całą , chociaż byłem przekonany że na bank ją pociąłem tak walnęło ,  nie mogę odkręcić wętyla kto jeździ na ust zna ból , jak się wentyl zapiecze :) jest za mocno dokręcony , siłuje się - pare qrw leci ale się hamuje bo dużo kibiców , wiecie dzieci , matki te sprawy ;) w końcu jeden ze strażaków odkręca mi wentyl a jak grzecznie zaczynam dmuchanko ,  mam wrażenie że minęła wieczność , nic lekko podminowany dalej jadę swoje , od razu udaje mi się wejśc wysoko i kręcić swoje , całą następną godzinę wyprzedzam , aż chce się jechać ,  dojeżdżam na rundzie pięciu gigusiów , drugi raz zjazd na jagniąików , znowu odpuszcza pierwszego dropa , dalej lecę zostawiam ich wszystkich , jest moc to i banan na twarzy jest i znowu mam niespodziewajkę po 3h godzinie jazdy tak szybko łapie mnie skurcz że spadam z roweru , leżę i kwiczę dosłownie , piję , ktoś ratuje magnezem i w końcu dziad puszcza , jadę dalej ale odpuszczam mocne zaginanie na podjazdach bojąc się powtórki , mimo przygód znowu dochodzę Daniela , pierwszy raz odkąd się ścigam ma taka sytuacji , motywuje go (mówię że mu zaraz wpierdole jak nie zacznie jakoś jechać ;)) ostanie 15 km jedziemy razem , nawet mocno , łykam ujechanych megowców,  Daniel mówi jak mam siłę żebym go zostawił ale ja boję się skurczów , poza tym razem trenujemy , kumplujemy się , jest prawie jak rodzina minuta w te czy we wte - mam to w dupie ,  dociągamy razem do mety ,  Tam okazuje się że to nie opona była dziurawa tylko wygiąłem obręcz w 2 miejscach dla tego tak hukło, moja wina , zaryzykowałem dałem mniejsze ciśnieni nie udało się , choć trzymało zajebiście - takie testy przed challengem - no risk no fun ;) , mimo przygód uważam że to najlepiej pojechany przeze mnie ścig w tym roku , przez przygody straciłem 13 minut /20 pozycji open , ale podsumowując ;
Open 64/111
M3 15/35
i tak do dychy w kategorii by brakło , ale taki uchachany ze ścigu nie pamiętam kiedy byłem ;)