Maj, 2014

serwisowo - odpoczynkowo

Czwartek, 22 maja 2014 · dodano: 22.05.2014 | Komentarze 2

Razem z Danielem zrobiliśmy jazdę rege , ognia nie było;) .Później serwis roweru , przednia opona puszczała powietrze na wentylu , zmieniliśmy wenty i założyliśmy lepszą opaskę( znaczy się Daniel bo ja to mogę ewentualnie koła nosić ) ,dalej mleko i jest git, zabaw z ogumieniem ciąg dalszy , mam nadzieje że  przetrwam weekend na tym konfigu potem przyjdą nowe opony . Zmieniliśmy też łańcuch , stary przeżył 1500km...

• Sprzęt MTB Full

Kamerzysta

Środa, 21 maja 2014 · dodano: 21.05.2014 | Komentarze 10

Rege na rowerze , robiłem dzisiaj za kamerzystę , kumpel nabył rowerki do enduro do wypożyczalni , lataliśmy po singlach i okolicznych ścieżkach ja z GoPro na kierownicy - fajnie było , 160 skoku z przodu robi robotę , ogólnie filmowanie, focenie i takie tam dla Siwego do celów promocyjnych ...

Koniec serii

Wtorek, 20 maja 2014 · dodano: 20.05.2014 | Komentarze 6

Plany były całkiem inne , miała być szosa i standardowa pętla przez zachełmie , jednak przelotne deszcz a bardziej obowiązki zawodowe spowodowały że późno zacząłem , raz nie zdążyłem zmienić klocków w szosie , dwa lepiej w ciemni wracać z lasu niż z asfaltu , trzy w lesie w razie w mniej pada .  Nie lubię zmieniać planów tym bardziej że w zależności od celu jazdy mam już dobraną pod to trasę , no nic życie .  Przed właściwą jazdą zabrałem jeszcze psiaki na 15 min do lasu, tak na mnie patrzyły że pękłem , i zafudowałem im rundę honorową . Sama jazda to czysta przyjemność , super widoczki , dają oddech po ciężkim dniu w robocie no i mój ostatni hit , opony 2,2 atmosfery to jest jazda , dzisiaj przeszły pierwszy test , po około godzinie jazdy usłyszałem psssss myślę masakra , zatrzymałem się słyszę że ucieka powietrze , no nic mówili że jak  tak będzie to jechać dalej a mleko uszczelni , ciężko mi było w to uwierzyć ale przejechałem 100 m i cisza stanąłem , sprawdzam ciśnienie a tam git, ubyła nie zauważalna ilość - jak dla mnie bomba ;)!!!
Dzisiejsza jazda to był ostatni mocniejszy trening w tym tygodniu  i w mikro cyklu . Teraz już tylko rege ...a w sobotę  zaczyna się tzw weekend bólu , a pogoda raczej ma nie rozpieszczać będzie wesoło , na początek sobotnia przystawka :

a na deser w niedzielę Karpacz :

P.S garniak dzisij znowu nie źle świrował, na zjazdach tętno rosło proporcjonalnie do prędkości pokazał coś koło 220 , nie źle mnie to wqrwia , jak dopnę transakcję  sprzedaży fulla , to od razu łykam parę gadżetów to roweru w tym w pierwszej kolejności gammin ege 800 w full opcji i innych ciekawych fantów...

krotka szosa

Poniedziałek, 19 maja 2014 · dodano: 19.05.2014 | Komentarze 3

po moich ostatnich deszczowych harcach skonczyly mi sie kolcki w szosie, no nic takie zycie , dzisiejsza jazda w koncu w fajnych warunkach pogodowych , kilka mocnych depniec a tak luz , pierwszy raz udalo mi sie wykonac cwiczenie tak jak trza - idzie ku dobremu ;)

BezDętkowo ;)

Niedziela, 18 maja 2014 · dodano: 18.05.2014 | Komentarze 3

Ustawiłem się dzisiaj z Danielem , w planach objazd 1 etapu BA , a przede wszystkim odebrałem od niego moje kółka przerobione na opcję bez dętek . Powiem szczerze pierwsze wrażenia super, choć mam taki uczucie jakby strasznie huczały na szybkich zjazdach , może to wynik ostatniej jazdy na szosie - zobaczymy , fakt faktem na podjazdach czuć że trzyma lepiej ,a co dopiero będzie jak zrobię w nich ciśnienia 2,2 (znaczy się już zrobiłem tylko jeszcze nie jeździłem) bo przed pierwszą jazdą walneliśmy 2,7 aby się lepiej ułożyła i w razie w jak by była nieszczelna a i tak było super :)
Co do samej jazdy w planach oboje mieliśmy lekki długi trening padło na 1 etap BA ale po godzinie jazdy gdzie pogubiliśmy się nawigacyjnie, olaliśmy temat i polataliśmy po znanych traskach, które częściowo pokrywają się z BA czy BM . Zrobiliśmy kilka świetnych zjazdów między innymi czarnym szlakiem który ma być na BA , swoją drogą oboje stwierdziliśmy że nie możliwe że Grabek puści tędy swój ścig - zobaczymy  ;) Jedno mnie pociesza , Daniel powiedział że gorszych zjazdów w Karpaczu u Golony nie będzie więc spoko jest szansa wszysstko zjechać  :) . Na deser padło hasło : jechałeś kiedyś słynny podjazd pod petrovkę ??? ja na to że nie , no to żeśmy pojechali  , daje w kość 3km - 450 metrów przewyzszenia i te niekończące się proste , na zawodach zabiło by mnie to psychicznie , nie stety ostanie 100 m do zjazdu w prawo drogą z przepustami z buta :( Daniel się zagiął i wjechał -szacun :) powrót w ciemni , w pewnym momencie zjechaliśmy  już do centrum szkarskiej bo w lesie już nic nie było widać . Poza tym bardzo dużo dróg w lesie porozmywanych po ostanich opadach , bardzo dużo poniszczonych przez leśników ,  wyszedł fajny trening po mokry w trudnym momentami teranie - zadowolony jestem :)

Deszczowo podjazdowo

Sobota, 17 maja 2014 · dodano: 17.05.2014 | Komentarze 6

Cały dzień napierdalało deszczem bo inaczej tego nie idzie nazwać . Wczoraj nabyłem w decatlonie deszczówkę i była okazja na testy , ubrałem jeszcze dwie pary ochraniaczy na buty i spodnie od biegówek  i musz przyznać przez  jedną godzinę dół dał radę a góra wytrzymała cały trening, z racji warunków pogodowych ujeżdżałem wszystkie przydomowe podjaździki , wszystkie siłowo cad 45-65 . Fajnie to szło , jest moc!!!

Taki tam

Czwartek, 15 maja 2014 · dodano: 15.05.2014 | Komentarze 0

Taki tam trening po dojczach, zrobiłem co zaplanowane i  wio do domu...

na mokro

Środa, 14 maja 2014 · dodano: 14.05.2014 | Komentarze 1

Pogoda nie pewna , ale jak wychodziłem dawało fajne słońce więc wziąłem pierwszy raz na testy nowe patrzały wygrane na grabkowym maratonie , poleciałem na dojcze , w planie dwie 20 minutowe tempówki , rozgrzewka i jazda swoje , jakoś tak obrałem kierunek że poleciałem centralnie w deszcz. Druga seria już totalnie w deszczu i ten wiatr, w sumie dobrze bo w trudnych warunkach  łatwiej mi się zagiąć aby wejść na odpowiednie obroty .W krackowie rozpadało się już tak że pływałem w butach i było mi qrewsko zimno ,wiatr potęgował uczucie chłodu a do tego byłem cały mokry , na powrocie cały czas  myślałem jak by to  było zajebiście mieć ciepłom herbatę w bidonie :) w maju qrwa ,w maju ???;)  od będargowo do warzymic sucho - no comments ...
Garniak na poczatku swirowal, jego dni sa policzone ...

Prawie seta

Wtorek, 13 maja 2014 · dodano: 13.05.2014 | Komentarze 0

Udało się wykreślić kolejne godziny z założonego do wałbrzycha planu 25 godzin zabaw i animacji na rowerze, zostało już mniej niż 20 ale to i tak kawał roboty do zrobienia . Dzisiaj mój ulubiony trening , jazda pozwalająca trzasnąć parę km w dobrym tempie . Strasznie piździło ale ostanio w Szczecinie to standard , wiatr sprawiedliwy do dobieszczyna w ryja po nawrocie w plecy .  Ach te niemieckie szosy , brakuje mi tej jakości a może bardziej kultury jazdy kierowców kiedy jestem na dole, taka sytuacja wąska szoska na Locknitz jadę sobie jedzie auto spokojnie byśmy się zmieścili, to nie on zjeżdża  na pobocze zatrzymuje się i czeka - coś pięknego ;)
Sam trening wyszedł fajnie ,odrzucając rozgrzewkę i rozjazd wyszły fajne cyferki ( 86 km z srednia pod 33 )
Miałem wystartować do warnikowych KOMów ale po 8 dychach w nogach nawet nie próbowałem ...

dojcze

Poniedziałek, 12 maja 2014 · dodano: 12.05.2014 | Komentarze 0

spokojnie po dojczach + 10 szybkosciowych strzałów ..